Τετάρτη 11 Απριλίου 2018

FlyLady: Η Πρωινή της Ρουτίνα!



    Πώς τα πήγατε με τη βραδινή ρουτίνα κατά FlyLady; Σήμερα θα σας μιλήσω για την πρωινή της ρουτίνα! Να θυμάστε ότι η ολοκληρωμένη και λειτουργική ρουτίνα κάποιου, μπορεί να λειτουργήσει σαν μπούσουλας για να φτιάξετε σιγά την ολοδική σας, που εξυπηρετεί τις ανάγκες σας στη φάση που βρίσκεστε και θα ταιριάζει με τον τρόπο ζωής σας!

     Το κείμενο είναι γραμμένο από την ίδια και μπορείτε να το διαβάσετε στα αγγλικά εδώ. Όσα βρίσκονται σε παρένθεση και με πλάγια γράμματα είναι οι δικές μου παρατηρήσεις ή προσαρμογές. Πάμε να ξεκινήσουμε!!



Η Πρωινή Ρουτίνα της FlyLady
"Αυτή είναι ολόκληρη η πρωινή μου ρουτίνα. Μου πήρε πολλούς μήνες για να φτάσω σε μια ολοκληρωμένη πρωινή ρουτίνα. Έκανα τα περισσότερα πράγματα, αλλά όχι αυτόματα. Τώρα πια τα κάνω. Παρατηρήστε τον τρόπο που κινούμαι μέσα στο σπίτι, ξεκινώντας από το να ντυθώ. Καθώς προχωρώ από δωμάτιο σε δωμάτιο, έχω σχεδόν τελειώσει με το καθένα από αυτά. Τότε κοιτάζω να δω αν ξέχασα κάτι από τη λίστα μου.




     Καταλαβαίνω ότι όλα αυτά μπορεί να σας φαίνονται πολλά, αλλά αν κάνετε τη βραδινή σας ρουτίνα, τότε αυτό το κομμάτι θα είναι πανεύκολο. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ντυθείτε, να περάσετε τα βασικά το μπάνιο, να πάτε στην κουζίνα και να φροντίσετε τον εαυτό σας!" - FlyLady


Η πρωινή της ρουτίνα χωρίζεται σε 4 μέρη:




1. Σήκω και λάμψε
  • Στρώστε το κρεβάτι αμέσως μόλις σηκωθείτε, εκτός αν κάποιος κοιμάται ακόμη! (Προσωπικά δεν στρώνω το κρεβάτι μόλις σηκωθώ, αφού οι έρευνες δείχνουν ότι η υγρασία που μένει στα σκεπάσματα από το σώμα μας, μπορεί να προκαλέσει την ανάπτυξη ακάρεων. Έτσι, ξεστρώνω καλά το κρεβάτι, ανοίγω την μπαλκονόπορτα και αφήνω όλο το δωμάτιο και τα στρωσίδια να αεριστούν καλά. Αφού τελειώσω με το μπάνιο, επιστρέφω για να στρώσω το κρεβάτι.)
  • Πηγαίνετε στο μπάνιο. Κάντε ντους και καθαρίστε το όσο είστε εκεί
  • Φτιάξτε το πρόσωπο και τα μαλλιά σας
  • Περάστε με απορρυπαντικό και πανάκι την τουαλέτα
  • Βάλτε ένα πλυντήριο και φύγετε από το δωμάτιο αυτό και μην επιστρέψετε για αρκετή ώρα. Είναι καθαρό και μπορείτε να το ξεχάσετε προς το παρόν!




2. Η κουζίνα
  • Αν το προηγούμενο βράδυ κάνατε τη βραδινή σας ρουτίνα, η κουζίνα θα πρέπει να είναι καθαρή και το μόνο που θα πρέπει να κάνετε είναι να αδειάσετε το πλυντήριο πιάτων/βάλετε τα καθαρά πιάτα από το στραγγιστήρι στο ντουλάπι!
  • Φτιάξτε καφέ ή τσάι και πρωινό
  • Ταΐστε τα κατοικίδια
  • Ταΐστε την οικογένεια σας, συμπεριλαμβανομένου και εσάς!




3. Σκεφτείτε τη μέρα σας
  • Τσεκάρετε το ημερολόγιο σας
  • Φτιάξτε την to-do λίστα σας
  • Σχεδιάστε το μεσημεριανό σας
  • Δείτε το τεφτέρι που κρατάτε τα οικονομικά σας και σημειώστε που βρίσκεστε
  • Απλώστε τα ρούχα ή βάλτε στεγνωτήριο
  • Ασχοληθείτε με τα hot spots (σημεία όπου συγκεντρώνουν πολλά αντικείμενα). Αν τα τακτοποιήσατε στη βραδινή σας ρουτίνα, δεν θα έχετε κανένα!




4. Τώρα σκεφτείτε τον εαυτό σας
  • Πάρτε τις βιταμίνες και τα φάρμακα σας
  • Καθίστε και χαλαρώστε για μια στιγμή
  • Φάτε πρωινό αν δεν έχετε ήδη φάει
  • Πρωινή προσευχή
  • Επιβραβεύστε τον εαυτό σας με λίγο χρόνο στον υπολογιστή: τσεκάρετε τα e-mails σας  και τις αγαπημένες σας σελίδες!




     Αυτό ήταν! Πολύ πολύ πιο εύκολο από το βραδινό, δε νομίζετε; Δεν έχετε και πάρα πολλά να κάνετε, η μέρα ξεκινάει ευχάριστα και χωρίς το άγχος του να προσπαθείτε να μαζέψετε τα ασυμμάζευτα! Πώς σας φαίνεται;


Ανασκουμπωθείτε και καλή επιτυχία!









5 σχόλια:

  1. Έχω τρία παιδιά και έχω ρουτίνα πρωινή και βραδινή! Μόνο έτσι μένει το σπίτι πάντα καθαρό και γω ξεκουραστει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο σου! Άξια μαμά! Είναι χρονοβόρο όταν ξεκινάς, μέχρι να φτάσεις σε ένα καλό σημείο! Θέλει αυτοπειθαρχία! Αλλά πιστεύω ότι αξίζει τον κόπο!!!

      Διαγραφή
  2. Έχω προσπαθήσει πολλές φορές να ακολουθήσω το πρόγραμμα της αλλά μου φαίνονται πααααααρα πολλά!
    Βέβαια ξέρω ότι μας ξεκινάει με baby steps, αλλά μιας και το ακολουθείς εσύ πραγματικά τα καταφέρνεις όλα αυτά;
    Έχει νόημα να προσπαθήσω και πάλι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον πας να τα κάνεις όλα μαζί! Εγώ ξεκίνησα να ακολουθώ το πρόγραμμα της πριν 3 χρόνια περίπου και πλέον η μέρα μου, το σπίτι μου και οι συνήθειες μου είναι κατά πολύ βελτιωμένα (όχι τέλεια αλλά με 2 μικρά+δουλειά είναι σούπερ) και εγώ σίγουρα πιο παραγωγική.

      Πιστεύω ότι αξίζει να το προσπαθήσεις αλλά μην έχεις μεγάλες προσδοκίες, απλώς πάρτο σιγά σιγά και όπου και όταν σε βγάλει. Από το τίποτα είναι σίγουρα πολύ καλύτερα. Καθώς θα αλλάζεις τις συνήθειες σου, θα αλλάζει και ο τρόπος που σκέφτεσαι και που λειτουργείς αυτόματα.

      Όχι, δεν τα καταφέρνω ΚΑΘΕ μέρα όλα, γιατί δεν έχω συνηθίσει ακόμη να κάνω ΤΟΣΑ πολλά, αλλά έχω φτάσει να κάνω κάθε μέρα τουλάχιστον το 80% από τη ρουτίνα της πρωί και βράδυ.

      Σε σχέση με αυτά που έκανα πριν την ακολουθήσω, ουσιαστικά με αργά βήματα έκανα έναν άθλο!!!

      Σε φιλώ και καλή επιτυχία αν αποφασίσεις να τη δοκιμάσεις ξανά!!!

      Διαγραφή
    2. Ακριβώς όπως λες! Προσπαθούσα να τα κάνω όλα μαζί!
      Ίσως να της δώσω ακόμα μια ευκαιρία όπως λες χαλαρά κι όπου βγεί!

      Διαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips