Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2010

Να σας συστηθώ!


Γεια σας! Καλώς ορίσατε στο blogo-σπιτάκι μου! Είμαι η Τριανταφυλλένια και είμαι μαμά της γλυκιάς 10χρονης πεταλουδίτσας, του γελαστού 8χρονου σαμψωνάκου, του χαδιάρη 5χρονου γκαστονάκου και ενός μικρού αγγέλου που μέτρησε 4 μήνες στην κοιλίτσα μου και τώρα μας προσέχει από ψηλά!




Μεγάλωσα στη γραφική Λιβαδειά αλλά παντρεύτηκα και ζω στην όμορφη Ναύπακτο!! Κάθε πρωί μου αρέσει να απολαμβάνω τη θάλασσα, από το παραθύρι μου το χειμώνα και από το μπαλκόνι μας το καλοκαίρι!!!




Εργάζομαι ως νηπιαγωγός, αγαπώ πολύ τα παιδιά και ό,τι έχει να κάνει με αυτά! Είμαι κι εγώ ένα παιδί κατά βάθος!

Μου αρέσει πολύ να χουχουλιάζω στο σπιτάκι μας, να το οργανώνω και να το νοικοκυρεύω!! Ψάχνω συνέχεια νέους τρόπους για είμαι σούπερ παραγωγική στην ημέρα μου και να κάνω οικονομία στον οικογενειακό προϋπολογισμό μας! Σε αυτό με βοηθάει πολύ η αγάπη μου για το χειροποίητο: φαγητά, γλυκά, πλέξιμο, ράψιμο, παιχνίδια, χειροτεχνίες... και ένα σωρό άλλα!!




Αγαπώ, όμως, και τα ταξίδια και δεν χάνουμε ευκαιρία να κάνουμε μικρές οικογενειακές εξορμήσεις! Όταν αυτό δεν είναι εφικτό, το ρίχνω όποτε μπορώ στο διάβασμα, αλλά ποτέ δε λέω όχι σε έναν περίπατο στη φύση και ένα καφεδάκι με το έτερο μου ήμισυ! Γενικώς, ποτέ δε βαριέμαι, αφού τρελαίνομαι να καταπιάνομαι με καινούργια πράγματα και να μαθαίνω συνεχώς! Η ατζέντα μου και η μέρα μου είναι πάντα γεμάτες!




Στη ζωή μου είμαι γεμάτη ενθουσιασμό και έντονα συναισθήματα (διαθέτω όλη την παλέτα!), αν και όσοι με γνωρίζουν ισχυρίζονται ότι εκπέμπω ηρεμία!! Αυτό πάντως που σίγουρα με σκοτώνει είναι η παθητικότητα και η στασιμότητα!





Δημιούργησα αυτό το ιστολόγιο από την έντονη επιθυμία που έχω να κάνω συνεχώς τη ζωή μου καλύτερη, τη μέρα μου παραγωγικότερη, από την ανάγκη μου για καθημερινή εξέλιξη και από τη χαρά που νιώθω να βοηθάω τους άλλους και να μοιράζομαι ό,τι καινούργιο μαθαίνω και δημιουργώ!

Εκτός του παρόντος blog, θα βρείτε άρθρα μου στο οικογενειακό ψηφιακό περιοδικό Familives, καθώς και στο blog του (θα βρείτε όλα τα άρθρα μου εδώ)! Επιπλέον, διατηρώ και ένα ιστολόγιο σχετικό με θέματα προσχολικής εκπαίδευσης, το "Νηπιαγωγείο... mou!"


Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για εμένα, μπορείτε να διαβάσετε...

...τη συνέντευξη που έδωσα στο blog "Happymum Angie" (2015)
...τις ερωταπαντήσεις μου με αφορμή το βραβείο "Liebster" (2015)
...τις μουσικές μου προτιμήσεις με αφορμή το βραβείο "I Love Music & I Love Your Blog" (2014)
...59+1 πράγματα που δεν ξέρετε για 'μένα (2016)
...τη συνέντευξη που έδωσα στο Edit Your Life Magazine (2017)


Μπορείτε, επίσης, να με βρείτε στα social media: 






Ή να μου στείλετε μήνυμα στο koritsimalama.blog@gmail.com!




Καλή ανάγνωση!
Τριανταφυλλένια

26 σχόλια:

  1. Σε ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαζί σου σε ότι αφορά το χουχούλιασμα, το διάβασμα και τις βόλτες στην φύση :) Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τριανταφυλλένια μου,
    Πολύ μου αρέσει η about page σου! Πραγματικά σε γνώρισα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαιρω πολύ!!!!! Πολύ αναλυτική η about σελίδα σου!!! Όντως κορίτσι Μάλαμα!
    *(από το party της Μαρθας έρχομαι Mommas Daily Life)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μάλλον το όνομα του blog δεν είναι τυχαίο! Χάρηκα για την γνωριμία...κορίτσι μάλαμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταρχην νομιζα οτι εμενες Αθηνα! Ποσο τυχερη εισαι που βλεπεις συνεχεια θαλασσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γλυκιά μου Τριανταφυλλένια έμαθα πολλά για σένα που δεν γνώριζα! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τριανταφυλλένια ήταν πολύ ωραία η ιδέα της Μάχης...Χαίρομαι πραγματικά που σε γνωρίζω!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα Τριανταφυλλένια... επιτέλους μπόρεσα να βάλω τα στοιχεία μου και να σου πω ότι ο "Ανώνυμος" είμαι εγώ...Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μα το ειχα ήδη σίγουρο ότι θα σε αναζητησω, όταν έρθω..θες δε θες, χαχα. Στη Ναυπακτο εχω πολύ σόι αλλά κανένα φίλο, οπότε με φορτωθηκες 😀 Τα φιλιά μου❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Περιμενουμε τισ φωτογραφιεσ απο τον γαμμο στουσ Δελφους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. περιμενω τις φωτογραφιες απο τους Δελφους .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τριανταφυλένια μου, φαίνεται ότι μοιάζουμε πολύ! Χαίρομαι που γνώρισα κάτι παραπάνω για σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κορίτσι Μάλαμα, όνομα και πράγμα!
    Συνηθίζω να ... ψαχουλεύω και πιο παλιές αναρτήσεις σε blogs που συναντώ, οπότε νομίζω πως εδώ θα αφήσω το σχόλιό μου!
    Και ξέρεις κάτι? Δεν θα σου πω πολλά: Μ' αρέσεις! Πολύ!
    Χαίρομαι που με βρήκες και σε βρήκα και βρεθήκαμε γενικότερα!
    ;-)
    Να είσαι καλά, Τριανταφυλλένια μου και ασφαλώς θα τα λέμε!
    Είμαι η Γιάννα και σου αφήνω πολλά φιλάκια (ή αλλιώς ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!) για ένα όμορφο βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα! Κι εμένα μ' αρέσεις όμως!!! Θα σε διαβάζω να ξέρεις!!! Τα φιλία μου Γιάννα μου!!!

      Διαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips