Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015

Η DIY βάπτιση του μικρού μου με θέμα τη φάρμα: τα καλέσματα!



     Πριν λίγο καιρό είχαμε τη χαρά να βαπτίσουμε το δεύτερο παιδάκι μας!! Όπως και στη βάπτιση της πεταλουδίτσας μου, έτσι και τώρα, ήθελα να τα φτιάξω όλα μόνη μου, τόσο για θέμα οικονομίας, όσο για τη χαρά της δημιουργίας! Ήθελα, όμως, να ξεφύγω λίγο από το κλασικό γαλάζιο και έτσι έψαξα θέματα εναλλακτικά από το συνηθισμένο θαλασσινό. Το θέμα "φάρμα" μου φαινόταν πολύ ενδιαφέρον και πίστευα ότι μπορούσα να το στήσω αρκετά οικονομικά, αφού ο πεθερός μου ασχολείται με τα αγροτικά και ήξερα πως είχε πολύ υλικό για διακόσμηση! Δημιούργησα έναν πίνακα στο Pinterest όπου καρφίτσωνα όποια ιδέα σχετική έβρισκα και μου άρεσε. Δείτε τον εδώ!




   Τα καλέσματα ήταν το μεγάλο στοίχημα για εμένα, αφού αυτή τη φορά δεν είχαμε στη διάθεσή μας έγχρωμο εκτυπωτή, επομένως είτε έπρεπε να πληρώσω για να μου τα φτιάξουν έγχρωμα, είτε να βρω έναν τρόπο να τα φτιάξω μόνη μου.


Το κείμενο
Αρχικά, κατέληξα στο τι κείμενο θα γράψω. Έκανα ένα ποτ-πουρί με στοιχάκια που βρήκα στο διαδίκτυο και τα υπόλοιπα τα σύνθεσα μόνη μου, ώστε να ταιριάζουν με το θέμα που επέλεξα. Τοποθέτησα σε κάθε γωνία του κειμένου και από ένα ζωάκι και να το αποτέλεσμα!




     Το κάλεσμα το έφτιαξα στο Photoshop, το αποθήκευσα σαν φωτογραφία (.jpg) και στη συνέχεια πήγα στο Word, επέλεξα οριζόντιο προσανατολισμό σελίδας και έφτιαξα έναν πίνακα με δυο γραμμές και δυο στήλες, ο οποίος να πιάνει το φύλλο από άκρη σ' άκρη. Σε κάθε κουτάκι έβαλα το κείμενο που είχα φτιάξει. Επομένως, σε κάθε φύλλο Α4 που θα τύπωνα, θα έβγαζα 4 καλέσματα. 


Το χαρτί
Αφού κατέληξα μέσα στο μυαλό μου πως περίπου το φαντάζομαι (πήρα την ιδέα από εδώ), διαλέξαμε με τον άντρα μου χρωματιστά χαρτιά Α4 των 160 γρ. στο χρώμα που μας φαινόταν πιο ταιριαστό (το χρώμα λέγεται 340 chanvre clair). Ήθελα 50 καλέσματα, οπότε αγοράσαμε 15 φύλλα, συν 2 παραπάνω για να πειραματιστούμε. Τα φύλλα τα πήραμε από το Πλαίσιο και κόστιζαν 0,25€, δηλαδή 0,05 € για το κάθε κάλεσμα. Τα τύπωσα και τα έκοψα με ένα πολύ βολικό κόφτη που συμπεριλαμβανόταν στον πλαστικοποιητή μου.


Η κορδέλα
Έπειτα, αγοράσαμε καρώ κορδέλα, την οποία όμως, πληρώσαμε σχετικά ακριβά και σας λέω σχετικά, επειδή οι κορδέλες έχουν ένα μυστικό: όταν αγοράζετε κορδέλες με ούγια στις άκρες, δηλαδή με χοντρό τελείωμα, τις πληρώνετε τουλάχιστον διπλάσια χρήματα απ' ότι τις απλές!!! Εγώ δεν ήθελα να πληρώσω χρήματα για μια τόσο μικρή λεπτομέρεια!! Καλέσματα θα έφτιαχνα, δε θα έδενα κανένα γεφύρι!! Δυστυχώς, όμως, δε βρήκαμε τη συγκεκριμένη κορδέλα χωρίς ούγια. Οπότε, πληρώσαμε αναλόγως!


Η λινάτσα
Στη συνέχεια, αγοράσαμε λινάτσα από αυτό το κατάστημα, με 1,80 € το μέτρο. Η λινάτσα θέλει προσοχή, όμως, γιατί έχει κι αυτή τα μυστικά της!!! Υπάρχει η χοντρή λινάτσα, που είναι για τις γεωργικές εργασίες, η οποία μυρίζει ελαφρώς έως αρκετά και η οποία μοιάζει με σακί, αλλά είναι η πιο φθηνή. Αυτήν αγόρασα για τα καλέσματα και τη χρησιμοποίησα επίσης και για τη διακόσμηση. Υπάρχουν και πιο ακριβές λινάτσες, αναλόγως την ποιότητα και την επεξεργασία, ώσπου φτάνει κανείς στο ακριβό λινό. Την αμέσως ακριβότερη (που έφερνε πιο πολύ σε ύφασμα) αγόρασα για το τραπέζι των ευχών και για τις μπομπονιέρες, για τα οποία θα σας μιλήσω σε επόμενη ανάρτηση!

Τη λινάτσα για τα καλέσματα, αρχικά, δοκίμασα να την κολλήσω με ατλακόλ, αλλά το αποτέλεσμα ήταν απογοητευτικό, αφού το χαρτί ρούφηξε την κόλλα και ζάρωσε. Έτσι, την κόλλησα με υγρή UHU και έμεινα πολύ ευχαριστημένη!!


Ο Μίκυ
Έψαχνα μια όμορφη εικόνα για να τη βάλω μπροστά στο κάλεσμα. Αυτή με το Μίκυ με ξετρέλανε και τελικά ήταν η μόνη έγχρωμη εκτύπωση που έκανα! Τύπωσα 3 φύλλα με 15 Μίκυ στο κάθε φύλλο. Μου κόστισαν συνολικά 0,30 €.




 Στη συνέχεια, τα πλαστικοποίησα, τα έκοψα και τα πέρασα ξανά από τον πλαστικοποιητή. Έπειτα, πάλι με UHU και πάνω στη λινάτσα! Το αποτέλεσμα ήταν υπέροχο (στις φωτογραφίες το κάλεσμα φαίνεται λίγο στραβό, λόγω του ευρυγώνιου φακού, αλλά στην πραγματικότητα ήταν απόλυτα ίσιο)!!!!






     Συνολικά υπολόγισα πως το κάθε κάλεσμα μου κόστισε μόλις 0,15 - 0,17€ !!!! Φανταστείτε πόσο θα μου κόστιζε το ίδιο κάλεσμα αν μου το έφτιαχνε ένα κατάστημα ειδών γάμου ή ένα τυπογραφείο!!!


Πώς σας φαίνεται;
Θα δοκιμάζατε να φτιάξετε μόνοι σας καλέσματα;



     Μείνετε συντονισμένοι, ακολουθούν αναρτήσεις με τις υπόλοιπες λεπτομέρειες της βάπτισης, όπως τις μπομπονιέρες, τη διακόσμηση και τα γλυκά!!



Διαβάστε επίσης:







18 σχόλια:

  1. Κορίτσι μάλαμα Όνομα και πραγμα! Καταπληκτικά όσα έκανες και αποδεικνύουν ότι αν έχεις μεράκι δεν είναι ανάγκη να ξετιναχτεις οικονομικά! Πάω να δω την λινατσα Γιατί θέλω και εγώ αρκετή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάχη μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!! Έτσι είναι, όσο περισσότερο το πάρεις πάνω σου, τόσο πιο οικονομικά θα σου βγει! Τι θα σκαρώσεις με τη λινάτσα;;;;;;

      Διαγραφή
  2. Μπραβο κορίτσι! !! Περιμένουμε κ τις υπόλοιπες αναρτησεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να ζήσει!!!
    πάντα γερός και καλοφωτισμένος!

    είναι τόσο όμορφο να δημιουργούμε για την βάπτιση των μωρών μας...
    και εμείς, στα τρία μικρότερα παιδιά, φτιάξαμε μόνοι μας τα προσκλητήρια και τα χαρήκαμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Αλεξία μου, να χαίρεσαι κι εσύ την οικογένειά σου!!! Χαίρομαι που μοιραζόμαστε την ίδια αγάπη για το απλό και το χειροποίητο!!!

      Διαγραφή
  4. Έτσι όπως μας τα λες τόσο αναλυτικά,είναι εύκολο να φτιάξει κάτι ανάλογο,όποιος ενδιαφέρεται. Έτσι είναι πιο οικονομικά και σίγουρα,έχεις και την χαρά της δημιουργίας...Μπράβο και να σας ζήση τομωρακι σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία χαίρομαι που βρίσκεις τις οδηγίες αρκετά επεξηγηματικές! Αυτός είναι και ο λόγος που τα γράφω αναλυτικά, για να βοηθηθεί και κάποιος άλλος!! Σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου!

      Διαγραφή
  5. Καλοτυχος και καλοφωτιστος ο μικρός σας! Πραγματικά τα έχεις φτιάξει υπέροχα! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να σας ζήσει ο νεοφώτιστος, να έχει πάντα υγεία και τύχη στη ζωή του! Το προσκλητήριο σου δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα έτοιμα, γεια στα χεράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαρία μου για τις ευχές σου και για τα καλά σου λόγια!!

      Διαγραφή
  7. Να σας ζήσει και με το όνομα! Η diy πρόσκληση είναι τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. απιστευτο...ποτε γεννηθηκε...ποτε το βαφτισες...καλε ποσο ειναι το μικρο σου σαν χθες μου φαινεται ειδα την αναρτηση της γεννησης....ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ Κ ΜΕ Τ ΟΝΟΜΑ... να ναι γερο κι ευλογημενο το παλικαρι σας...μπραβο μανουλα ολα τελειααααααααα........σας φιλω να στε ολοι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα Σοφία μου... περνάει γρήγορα ο καιρός!! Σ' ευχαριστώ για τις ευχές και για τα καλά σου λόγια!!!

      Διαγραφή
  9. Καταπληκτικά είναι όλα! Γειά στα χέρια σου!!
    Να σας ζήσει το παλικαράκι σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips