Τετάρτη 2 Μαΐου 2018

Πώς να προσθέσετε ρυθμιζόμενο λάστιχο σε μια φούστα!



     Εννοείται ότι το ρυθμιζόμενο λάστιχο μπορείτε να το προσθέσετε και σε τζιν ή σε φόρμα, παιδιού ή ενήλικα, απλά εγώ θα σας δείξω πώς έβαλα ρυθμιζόμενο λάστιχο στη φούστα της πεταλουδίτσας μου!


     Για τη δουλειά αυτή, θα χρειαστείτε το συγκεκριμένο λάστιχο που έχει οπές κατά μήκος του, το οποίο θα συναντήσετε σε πολλά αγοραστά παιδικά ρούχα και μπορείτε να προμηθευτείτε στο μαγαζί με είδη ραπτικής της γειτονιάς σας.


     Δε χρειάζεστε καν ραπτομηχανή! Κι εγώ που πάντα τη χρησιμοποιώ για οικονομία χρόνου και δυνάμεων, εδώ δεν την έβαλα μπρος καθόλου! Ελάτε να σας δείξω πως!!



1. Με το εργαλείο που ξηλώνουμε τις ραφές (seam ripper λέγεται στα αγγλικά, τώρα στα ελληνικά θα σας γελάσω) σκίζουμε από τη μέσα μεριά δύο σημεία στο ύφασμα της μέσης, εκεί απ' όπου θέλουμε να βγαίνουν οι άκρες του λάστιχου. Συνήθως επιλέγουμε δυο σημεία που είναι λίγο πιο μπροστά από τις πλαϊνές ραφές.




2. Τώρα με τη βελόνα μας και την κλωστή ράβουμε περιμετρικά τις τρυπούλες με τη βελονιά που είναι για κουβέρτες και κουμπότρυπες (στα αγγλικά blanket/buttonhole stitch, δείτε εδώ πως γίνεται) Αυτό το κάνουμε για να μην ξεφτίσει το ύφασμα και για να είναι όμορφη και σταθερή η κουμπότρυπα μας. 




Μην κοιτάτε τη δική μου που έγινε "στραπατσακλή" που λένε και στο χωριό μας! Εγώ ως γνωστόν είμαι και λίγο τσαπατσούλα!!




3. Μπροστά από τις κουμπότρυπες μας, ράβουμε από ένα κουμπί, που θα μας χρησιμεύσει για να πιάνουμε εκεί το λάστιχο μας.


4. Παίρνουμε ένα κομμάτι λάστιχο που να έχει μήκος το μισό της περιφέρειας της φούστας. Στις δύο άκρες το γυρίζουμε λίγο προς τα μέσα και το ράβουμε για να μη μας ξεφτίσει.




5. Πιάνουμε το λάστιχο με μια παραμάνα και το περνάμε από τη μία κουμπότρυπα, προς το πίσω μέρος της φούστας και έπειτα το βγάζουμε από την άλλη κουμπότρυπα. Τώρα μπορούμε να αυξομοιώσουμε το μέγεθος της μέσης, απλώς ρυθμίζοντας τα λάστιχα.




Εγώ, όπως βλέπετε, έραψα στο τέλος τα κουμπιά και δεν είχα που να στεριώσω το λάστιχο όταν το πέρασα!!






     Με αυτό τον τρόπο γλιτώσατε τα 5 ευρώ από τη μοδίστρα που ίσως θα δίνατε για στένεμα και δώσατε παράταση ζωής σε ένα φαρδύ ρούχο, για να φορεθεί μια-δυο χρονιές νωρίτερα! Εγώ πολύ συχνά στενεύω φούστες της πεταλουδίτσας μου που μας χαρίζουν, επειδή για παράδειγμα μου φαίνονται υπερβολικά κοντές για να τις φορέσει όταν πάει 8 χρονών, οπότε τις στενεύω και μετά το ύψος τους έρχεται πολύ όμορφο πάνω της!!!




Δοκιμάστε το κι εσείς! Καλή επιτυχία!!!







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips