Τετάρτη 23 Μαΐου 2018

Επιδιόρθωσε το: Η ξηλωμένη τσεπούλα



     Η οποία δεν ήταν τελείως ξηλωμένη, από την άποψη ότι δεν έπεφτε τίποτε από την τσέπη. Απλώς όταν βλέπω κάτι στραβό, θέλω να το διορθώνω και να βλέπω ένα όμορφο αποτέλεσμα, όχι απαραίτητα τέλειο αλλά σίγουρα ικανοποιητικό στα μάτια μου.



     Πώς, λοιπόν, να γαζώσω κάτι που ουσιαστικά δεν είχε ξηλωθεί; Αφού το γαζί της τσέπης ήταν μια χαρά, απλώς η διπλωμένη ακρούλα του υφάσματος που ήταν κι αυτή πιασμένη στη ραφή, είχε βγει! Φυσικά ρώτησα την τράπεζα ιδεών, την πωλήτρια/μοδίστρα στο μαγαζάκι ειδών ραπτικής της γειτονιάς μου! Και μου έδωσε τη λύση!

     Πέρασα όλη την τσέπη περιμετρικά με ζιγκ ζαγκ γαζί και έγινε σαν διακοσμητικό και παράλληλα έπιασε και την ακρούλα που είχε φύγει. 


Οι ρυθμίσεις της ραπτομηχανής μου για το ζιγκ-ζαγκ γαζί που χρησιμοποίησα.




     Έκανα το ίδιο και στην άλλη τσέπη για να βγει ομοιόμορφο και στις δυο πλευρές! Το αποτέλεσμα μου άρεσε πάρα πολύ και ταυτόχρονα σιγούρεψα και τις τσέπες με ένα έξτρα γαζί!





Κουκλάκι έγινε! Σαν καινούργιο και δεν ψιλιάζει κανέναν ότι εκεί κάποτε υπήρχε μια μικρή παραφωνία!







Πώς σας φαίνεται;
Σας φιλώ!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips