Παρασκευή 8 Ιουλίου 2016

Απόδραση και στην Αθήνα!



     Για όσους αναρωτιέστε που χάθηκα τόσον καιρό, διαβάστε το πρώτο μέρος των περιπετειών μας εδώ!

     Αφού, λοιπόν, επιστρέψαμε από τη Λιβαδειά και επέστρεψα στη δουλειά, πλησίαζε ο καιρός όπου έπρεπε να ταξιδέψουμε και πάλι, αυτή τη φορά για την Αθήνα! Και θα μου πείτε: μα τι δουλειά είχατε στην Αθήνα μέσα στο καλοκαίρι και μάλιστα μέσα στο τριήμερο του Αγίου Πνεύματος; Και θα σας απαντήσω: δουλειά πολύ σημαντική! Ιερή!



     Εγώ και ο άντρας μου θα γινόμασταν νονοί! Ο άντρας μου για πρώτη φορά, εγώ για τέταρτη, αλλά πρώτη φορά μαζί του! Το γλυκούλι που μας περίμενε δεν είναι άλλο από το μικρό του ζευγαριού που είχαμε παντρέψει πριν δυο χρόνια, όταν η πεταλουδίτσα μου ήταν 15 μηνών κι εγώ τριών μηνών έγκυος στο σαμψωνάκο! Τι ωραία που είχαμε περάσει!! Να θυμηθώ να γράψω μια επετειακή ανάρτηση για το γάμο τους!!


Τα post-it μου με τις τελευταίες εκκρεμμότητες!


Μα και ο άντρας μου κι αυτός στο συνήθειο με τις λίστες!


     Οι βαλίτσες ετοιμάστηκαν για δεύτερη φορά μέσα σε 20 μέρες, ενώ παράλληλα δούλευα τα πρωινά και προσπαθούσα να μαζευτώ από το ταξίδι στη Λιβαδειά! Αλλά τα καταφέραμε!!




          Οι κουμπάροι θα μας φιλοξενούσαν στο σπίτι τους και μάλιστα είχαμε κάνει και μερικά πολύ ωραία σχέδια για τις μέρες που θα καθόμασταν εκεί, αφού είναι δύσκολο για εμάς να ξαναπάμε σύντομα στην Αθήνα οικογενειακώς! Αλλά ας τα πάρουμε με τη σειρά!


Μια στάση στο χωριό πριν το ταξίδι και ο παππούς ξετρύπωσε μια χελώνα!
Τα ξαδερφάκια τη χαζεύουν!


     Μετά από 3 ώρες ταξίδι με το αυτοκίνητο (ευτυχώς είχαμε κλιματισμό, δε σας λέω τίποτε άλλο!), όπου ήμασταν κυριολεκτικά μόνοι μας στο δρόμο, φτάσαμε στον προορισμό μας! Η Παρασκευή ήταν για όλους μας ημέρα προσαρμογής. Το απόγευμα πήγαμε όλη η παρέα στην κοντινή παιδική χαρά, όπου έτριβα τα μάτια μου, καθώς μου φάνηκε υπερπαραγωγή σε σχέση με αυτή που πηγαίνουμε εμείς στη Ναύπακτο! Μεγάλη, καθαρή, προσεγμένη! Τα παιδιά το κατευχαριστήθηκαν!


Τα δυο παιδάκια, ο κουμπάρος και η πεταλουδίτσα
βλέπουν παιδικά Σάββατο πρωί!
Το κάναμε κι αυτό!


Πίτσα για πρωινό!


     Το Σάββατο ήταν μέρα τρεξίματος! Αφού ετοιμάσαμε τα παιδιά με την κουμπάρα μου, τα αφήσαμε στους άντρες και πήγαμε για χτένισμα!


Όμορφες γωνιές της Αθήνας!


     Εκεί έκανα μια επιτυχημένη απόπειρα να μας κάνω γαλλικό μανικιούρ! Και με κομμένο νύχι!! Πώς σας φαίνεται; Ας είναι καλά το κουνιαδάκι που μου έδωσε τα φώτα της!



     Έπειτα ξανά στο σπίτι για βάψιμο, βλέπετε η κουμπάρα τα είχε κανονίσει όλα! Εμένα με βάψανε με το σαμψωνάκο αγκαλιά, γιατί μετά την πρωινή απουσία μου δεν ξεκόλλαγε από πάνω μου! Άντε να ετοιμάσουμε και τα παιδιά για τη βάπτιση! Φύγαμε!!!




     Η βάπτιση ήταν υπέροχη! Ο μικρούλης ήταν πολύ ήσυχος! Έξω από το ναό ήταν ένα τεράστιο πάρκο, στο οποίο και φάγαμε! Η κουμπάρα μου κατάφερε και έκανε μια βάπτιση πάρα πολύ οικονομική, που δεν της έλειπε τίποτα! Τις λεπτομέρειες, όμως, θα σας τις γράψω σε άλλο ποστ!







Η πεταλουδίτσα με ένα πορτοκαλί (φυσικά)
μπαλόνι στο χέρι!


Ο σαμψωνάκος τρώει και χαζεύει τα πουλιά!!


     Αφού τέλειωσαν όλα, επιστρέψαμε στη βάση μας, όπου τα παιδιά έπεσαν ξερά, κοιμήθηκαν με τα ρούχα της βάπτισης! Ευκαιρία για δροσερό ντουζάκι, αλλάξαμε, χαλαρώσαμε και πιάσαμε μπαλκόνι με τα κουμπαράκια για να κουτσομπολέψουμε τα εντός και τα εκτός της βάπτισης! Μ' αυτά και μ' αυτά πήγε 2 η ώρα!!


Ντόνατς με σοκολάτα που περίσσεψαν για κυριακάτικο πρωινό!
Δεν έμειναν άλλη μέρα!!


     Η Κυριακή ήταν από μέρες προγραμματισμένη να την αφιερώσουμε στο Αττικό Ζωολογικό Πάρκο!! Ήμουν διπλά χαρούμενη γιατί κανένα από τα παιδιά δεν πλήρωσε εισιτήριο (όλα κάτω των τριών) αλλά ούτε και εγώ, λόγω του ότι είμαι εκπαιδευτικός!


Χελωνάκια, μικρά και μεγάλα!


     Τα παιδιά φυσικά ξετρελάθηκαν, ειδικά η πεταλουδίτσα με τα ζώα της ζούγκλας και ο σαμψωνάκος με τα πουλιά! Βέβαια μετά από κάποια ώρα κράσαραν, δεν μπορούσαν να αφομοιώσουν τίποτε άλλο, αφού το πάρκο ήταν πραγματικά τεράστιο!


Που κρύβεται το τροπικό πουλί;



Σε απόσταση αναπνοής από το λιοντάρι!



Τόσο επιβλητικό!



Το τζάμι προστέθηκε τα τελευταία χρόνια και
ήταν ό,τι καλύτερο για όλους!



Μικρέ μου, σου μοιάζει με κατσίκα ε;



Να και η αγαπημένη μας καμηλοπάρδαλη! Ήμασταν, όμως, άτυχοι,
είχε αράξει πολύ μακριά μας!



"Ένα κεράκι για το ρινοκεράκι"!



Ένα χαδιάρικο σουρικάτα! Απίστευτο;


     Η περιήγηση μας κράτησε αρκετές ώρες, αλλά τα κουμπαράκια είχαν οργανώσει ένα πικ-νικ με φαγητά που περίσσεψαν από το τραπέζι: κεφτεδάκια, πίτες, πιροσκί και φυσικά παγωμένο νερό!!




Μετά το φαγοπότι, διασκεδάσαμε στην απίστευτη παιδική χαρά δίπλα μας!




     Έπειτα ήταν ώρα για το σόου με τα δελφίνια, το οποίο πραγματικά άξιζε την αναμονή!!










     Φυσικά, δεν μπορούσα να μην περάσω από το μαγαζάκι, ψάχνοντας για κάποιο βιβλίο ή εκπαιδευτικό dvd! Αγόρασα, λοιπόν, το βιβλίο με όλα τα ζώα του πάρκου (είχαμε την παλιά έκδοση αλλά μετά από τόσα χρόνια έχουν προστεθεί και άλλα είδη), το οποίο μαζί με το dvd με την ξενάγηση στο πάρκο κόστιζε 9,90 €. Χρήσιμη επένδυση για ποιοτικό χρόνο στο σπίτι. Αγόρασα, επίσης, μια στέκα με αυτάκια καμηλοπάρδαλης που τόσο αρέσει στην πεταλουδίτσα μου, για να προστεθεί στο παιχνιδόκουτο με τα ρούχα της μεταμφίεσης! Θα μπορούσα να φτιάξω μία, αλλά έχω τόσα projects που εκκρεμούν, που θα πήγαινε για Χριστούγεννα η δουλειά!




     Δευτέρα, μέρα αναχώρησης! Περάσαμε όμορφα, αλλά ήρθε η ώρα να επιστρέψουμε και να μπούμε πάλι σε ρυθμούς καθημερινότητας, αφού σε μια εβδομάδα θα γιορτάζαμε και τα τρίτα γενέθλια της πεταλουδίτσας μου!

     To be continued...

1 σχόλιο:

  1. Ααα κυρία μου...εχε χαρη που λειπαμε κ εμείς κ δεν είχες χρόνο κ εσύ ...αλλιώς ....
    Περιμένουμε ανάρτηση με τη βαφτιση κ τα γενέθλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips