Τετάρτη 18 Μαΐου 2016

Κουκλίτσα σε κουτί!




     Την ιδέα την πήρα από εδώ αλλά την εφάρμοσα τελείως διαφορετικά, αφού προσαρμόστηκα στα υλικά που είχα ήδη στο σπίτι! Δε χρειάζεται να χαλάτε μια περιουσία για να απασχολήσετε το παιδάκι σας!! Μια κουκλίτσα σε κουτί είναι ένα πολύ χαριτωμένο παιχνιδάκι που θα κρατήσει το μικρό σας απασχολημένο όταν βρίσκεστε στο αυτοκίνητο, στην καφετέρια ή οπουδήποτε εκτός σπιτιού!



Υλικά
Ένα μικρό πλαστικό κουτί με καπάκι
Μια κουκλίτσα που να χωράει στο κουτί
Ένα μαξιλαράκι για κούκλες
Ένα κομμάτι τσόχας
Ένα πιατάκι
Ένα κουταλάκι




     Η κούκλα που χρησιμοποίησα είναι φτιαγμένη από λαστιχάκια πλεξίματος, με τη βοήθεια ενός πιρουνιού και μας τη χάρισε η δασκάλα μου από ένα σεμινάριο πλεξίματος που είχα παρακολουθήσει πριν δυο χρόνια. Χαίρομαι τρομερά όταν καταφέρνω και αξιοποιώ πράγματα που υπάρχουν ήδη στο σπίτι!!

     Αργότερα, βρήκα μια φουστίτσα από Bratz, την οποία μας είχαν χαρίζει μαζί με άλλα ρούχα. Όπως ξέρετε, οι κούκλες αυτές είναι φοβερά λεπτές και τα ρούχα τους δε χωράνε ούτε στις Barbie (απίστευτο, το ξέρω). Στη δική μας κούκλα, όμως, κάνει μια χαρά! Οπότε προστέθηκε στο κουτί μας!!




     Τώρα αρχίζει το ατελείωτο παιχνίδι! Η πεταλουδίτσα μου παίρνει την κουκλίτσα της αγκαλιά, της φοράει ρούχα, την ταΐζει και τη βάζει για ύπνο! Μάλιστα, επειδή ο σαμψωνάκος μου ζηλεύει, πρόσθεσα στο κουτί και δεύτερο κουτάλι (το οποίο ξέμεινε από παιδικό σιροπάκι) οπότε μια ταΐζει εμάς και μια τον εαυτό του, έστω και στα ψέμματα!!

     Το καλύτερο απ' όλα είναι ότι δεν πιάνει χώρο στην τσάντα μου και μόλις η μικρή βαρεθεί, μαζεύονται όλα και αποθηκεύονται με ευκολία. Τι χαρά για όλους!




Δοκιμάστε το και γράψτε μου τις εντυπώσεις σας!
Καλή επιτυχία!




Άλλες δραστηριότητες για μικρά παιδιά
Quiet books
Σπιτάκι από κούτα
Οδηγός για sensory bins
Busy bags

8 σχόλια:

  1. Και η δικιά μου ξετρελαίνεται με κάτι τέτοια παιχνιδάκια. Πολύ ωραία η κουκλίτσα σας στο κουτάκι της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ελευθερία μου! Το ότι χαίρονται με τόσο απλά πράγματα μας λύνει τα χέρια!!

      Διαγραφή
  2. Πάρα πολύ έξυπνο!Θα το δοκιμάσω με τη Ναταλία τη βαφτιστήρα μου σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή επιτυχία σου εύχομαι Δέσποινα! Πιστεύω θα της αρέσει πολύ!!

      Διαγραφή
  3. Και οι κόρες μου ασχολούνται με αυτά τα λαστιχακια.αλλα κούκλες δεν ξέρουν να φτιάξουν.θα μπορούσες να μας παρουσιάσεις αν σου ειναι εύκολο;το πως φτιάχνεται ;ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν γνωρίζω να φτιάχνω τέτοιες κουκλίτσες, αλλά με μια αναζήτηση στο youtube γράφοντας "rainbow loom doll" θα σου βγάλει οδηγίες!

      Διαγραφή
  4. Εντάξει είσαι χρυσοχέρα! Εγώ βραχιόλι δεν καταφέρνω να φτιάξω όχι κούκλα!!! Με ενθουσίασε η δημιουργία σου! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η κουκλίτσα δεν είναι δική μου, μας τη χάρισε μια κυρία! Το σπιτάκι μόνο της έφτιαξα!

      Διαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips