Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

Το βραβείο έφτασε και σ' εμάς!!


     Μιλάω φυσικά για το βραβείο Liebster, ένα εικονικό βραβείο που χρησιμεύει για να εξαπλωθούν αλυσιδωτά και να γίνουν γνωστά blogs με λιγότερους από 200-300 followers. Είναι ένα σημαντικό εργαλείο για να γίνουν ακόμα περισσότερα blogs ευρύτερα γνωστά στο διαδίκτυο!


     Το βραβείο είχα την τιμή να το πάρω από 9 blogs που αγαπώ:


    Ελπίζω να μην ξέχασα καμία φίλη blogger!!! Λοιπόν, για την τιμή που μου κάνατε σας ευχαριστώ πολύ όλες την καθεμιά ξεχωριστά!!!


    Οι κανόνες του βραβείου είναι οι εξής:

1) Ευχαριστείτε τον blogger που σας έχει προτείνει και αναρτήστε τη διεύθυνση του blog του. Συμπεριλάβετε στην ανάρτησή σας το εικονίδιο του Liebster Award είτε με αντιγραφή και επικόλληση, είτε χρησιμοποιώντας το σαν widget ή gadget.

2) Απαντήστε σε 10 ερωτήσεις που θα σας θέσει ο blogger o οποίος σας απένειμε το βραβείο.

3) Προτείνετε άλλα 10 blogs με λιγότερους από 200-300 followers και συντάξτε μία λίστα ερωτήσεων για τα blog αυτά που οι κάτοχοι τους θα πρέπει να απαντήσουν.

4) Αναρτήστε την υποψηφιότητα για το βραβείο σε κάθε ένα από τα 10 blogs που έχετε επιλέξει και παρέχετε ένα link του post σας ώστε να ενημερωθούν οι κάτοχοι σχετικά το βραβείο Liebster σε περίπτωση που δεν το γνωρίζουν.


Να και οι δικές μου απαντήσεις!!!

1) Γιατί ξεκινήσατε το blog;
Το blog το ξεκίνησα με σκοπό να καταγράφω άρθρα και πληροφορίες που θεωρούσα χρήσιμες αλλά δεν ήθελα να τις κρατώ μέσα σε φακέλους. Πίστευα ότι μπορεί και κάποιος άλλος να χρειαζόταν τις πληροφορίες αυτές και πως ήταν κρίμα να μην τις μοιράζομαι!
Στην πορεία άρχισα να γράφω περισσότερα πράγματα για εμένα, καθώς και οτιδήποτε καινούργιο δοκίμαζα και με συνάρπαζε!

2) Πείτε μας λίγο τι σας ενθουσιάζει;
Με ενθουσιάζουν... σχεδόν τα πάντα! Τα παιδιά, οι κατασκευές, τα ταξίδια, οι γνωριμίες, τα ψώνια, τα βιβλία, η κουζίνα, οι άνθρωποι, το blogging... Είμαι σαν ένα παιδάκι που ανακαλύπτει τον κόσμο! Είναι ευκολότερο να πω τι μου παίρνει τον ανθουσιασμο και αυτό είναι η στασιμότητα και η παθητικότητα!

3) Γιατί πιστεύετε ότι τα σχόλια και η επικοινωνία βοηθούν τους bloggers και με ποιο τρόπο;
Τα σχόλια είναι η ανατροφοδότηση του blogger. Τον κάνει να νιώθει ότι δε μιλάει μόνος του, ότι τα όσα γράφει αγγίζουν ή ενδιαφέρουν κάποιους ανθρώπους και βέβαια δίνεται η ευκαιρία σε blogger και αναγνώστη αφενός να επικοινωνήσουν και αφετέρου να αλληλεπιδράσουν! Τα σχόλια κάνουν το blog έναν ζωντανό οργανισμό και δίνουν στον blogger το κίνητρο να συνεχίσει να γράφει.

4) Για ποια πράγματα μιλάτε στο blog σας;
Για οτιδήποτε συναντώ και με ενθουσιάζει αλλά και θεωρώ ενδιαφέρον. Συνταγές, κατασκευές, εργόχειρο, θέματα οικονομίας, οργάνωσης και νοικοκυριού, θέματα σχετικά με γονείς και παιδιά αλλά και στιγμές από τη ζωή μου!

5) Έχετε δημιουργήσει μια φιλική σχέση με άλλους bloggers; Έχετε γνωριστεί ποτέ προσωπικά;
Είναι δύσκολο να έρχεσαι σε άμεση επαφή με κάποιον, όταν βρίσκεσαι στην επαρχεία αλλά και όταν οι υποχρεώσεις τρέχουν! Φιλικές σχέσεις έχω με αρκετές bloggers και παρόλο που δεν έχουμε βρεθεί, είναι σαν να τις γνωρίζω χρόνια!

6) Πώς φαντάζεστε το blog σας σε δύο χρόνια; Τι θα θέλατε να δείτε να μεγαλώνει / να αλλάζει και με ποιο τρόπο;
Δεν μπορώ να φανταστώ καθόλου πως θα είναι το blog μου σε 2 χρόνια, επειδή δεν μπορώ να φανταστώ πως θα είναι η ζωή μου τότε! Ίσως να μην έχω τον χρόνο που έχω τώρα και επομένως να γράφω λιγότερο, αλλά είναι και το blogging μια εξάρτηση! Έχει μπει για τα καλά στη ζωή μου και αν κολλήσεις... δύσκολα ξεκολάς! Ευελπιστώ, πάντως, να μην το παρατήσω, να γράφω τακτικά και να διατηρήσω αυτή τη ζεστή σχέση που έχει δημιουργηθεί με τους αναγνώστες του blog!!! Καλά να είμαστε και θα τα βρούμε όλα!!!

7) Τι είναι αυτό που κάνετε καλύτερα;
Χμ... δεν ξέρω ακριβώς... νομίζω ότι αυτό που κάνω καλύτερα είναι να μεταδίδω θετικότητα, τουλάχιστον αυτό βλέπω στις σχέσεις μου με τους άλλους ανθρώπους! Επίσης είμαι πολύ καλή στο να ενθουσιάζομαι και να δείχνω ζήλο σε ό,τι κι αν καταπιάνομαι! Σε όλα τα άλλα είμαι αρχάρια αλλά έχω τουλάχιστον έχω όρεξη για βελτίωση!!!

8) Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;
Αναλόγως σε τι φάση βρίσκομαι, αφιερώνω και τον ανάλογο χρόνο. Όταν δουλεύω, μπορεί να κάνω και ένα μήνα να γράψω. Όταν είμαι κατά κύριο λόγο σπίτι, συνήθως ασχολούμαι από μισή έως μία ώρα την ημέρα.

9) Πώς γεννιούνται τα post σας;
Μπορεί να συμβεί κάτι στην καθημερινότητά μου, να μάθω κάτι νέο ή να έχω έμπνευση για ένα θέμα και να με κατακλύζουν οι λέξεις και λέω: "αυτό πρέπει να το γράψω στο blog μου!"

10) Ευχές για τον αναγνώστη.
Εύχομαι όλοι οι αναγνώστες μου να είναι καλά, να μην απογοητεύονται από τις δυσκολίες της ζωής και να προσπαθούν να κάνουν τον εαυτό τους και τον κόσμο μας καλύτερο!

Το βραβείο Liebster το απονέμω με τη σειρά μου στα παρακάτω blogs:

Οι ερωτήσεις που σας κάνω είναι οι ίδιες! Ελάτε να γνωριστούμε καλύτερα!!

Περιμένω να διαβάσω 
και τις δικές σας αναρτήσεις!!!

8 σχόλια:

  1. ευχαριστω πολυ για το βραβειο! εχω παρει μεχρι στιγμης 7! και οταν καθε φορα ετοιμαζω αναρτηση τσουπ ερχεται και ενα αλλο! σς ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι σε καταλαβαίνω! Έτσι την πάθαινα κι εγώ! Αλλά μιας και μαζεύτηκαν δεν με έπαιρνε να την αργήσω άλλο! Άντε περιμένουμε και τη δική σου!!!

      Διαγραφή
  2. Τριανταφυλλένια μου...τα γράφεις πολύ ωραία!
    Μου αρέσανε οι απαντήσεις σου..'
    όπως μου αρέσει τόσο και το Blog σου!!

    Σου εύχομαι να συνεχίσεις έτσι...
    να εκπέμπεις πάντα την ίδια θετικότητα που
    βγάζεις και στα ποστ σου!!!

    Και με το καλό το νέο μωράκι σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!! Σου εύχομαι κι εγώ με τη σειρά μου να είσαι πάντα καλά και να συνεχίσεις το blogging!!!

      Διαγραφή
  3. Μετά από πολλές μέρες και περιπέτειες παρέλαβα κι εγώ το βραβείο! Σ' ευχαριστώ που με σκέφτηκες! Το blog σου μ' αρέσει πολύ!!! Καλημέρα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips