Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2014

Τα βιβλία που διάβασα το 2014


     Το διάβασμα είναι μια ενασχόληση που μου αρέσει πολύ. Όταν ήμουν μαθήτρια, διάβαζα τόνους βιβλίων από τη δανειστική βιβλιοθήκη, μαζί με τη συμμαθήτριά μου την Ευαγγελία. Είχαμε σαρώσει κυριολεκτικά τα ράφια! Πολλές φορές, άνοιγα κανένα από εκείνα τα μεγάλα βιβλία του σχολείου, συγκεκριμένα θυμάμαι τη Χημεία της Γ' Λυκείου, και από μέσα άνοιγα άλλο βιβλίο και διάβαζα! Πόση ζωή έπαιρνα από τις σελίδες τους!!!

     Καθώς μεγάλωνα και έπρεπε να διαβάζω για τη σχολή, έπειτα για τον ΑΣΕΠ κλπ, έχασα αυτή την ανεμελιά με τα βιβλία. Διάβαζα με χαρά για τη δουλειά μου, αλλά δεν ήταν το ίδιο. Μου έχει λείψει να πάρω τρία βιβλία από τη βιβλιοθήκη και να τα τελειώσω σε τρεις μέρες! Να ξενυχτάω με αναμμένο το φως επειδή δεν μπορώ να σταματήσω την ανάγνωση! Να ψάχνω τα ράφια να βρω βιβλίο που να μην έχω διαβάσει! Να μελαγχολώ όταν ένα μυθιστόρημα τελειώνει, μόνο και μόνο επειδή θα μου λείψουν οι ήρωές του. Αυτές οι εποχές έχουν πια περάσει, αλλά τα άπειρα, ασφυκτικά γεμάτα ράφια στο σπίτι μου (ειδικά στο πατρικό μου, δεν υπάρχει τοίχος κενός!) έχουν μείνει!!! Πολλές φορές δεν έχω τη συγκέντρωση να ασχοληθώ με ένα βιβλίο. Τις περισσότερες βρίσκομαι σε υπερένταση και προτιμώ να τελειώσω καμιά δουλειά στο σπίτι! Πάντα, όμως, έχω ένα-δυο βιβλία μέσα στο κομοδίνο μου και μου αρέσει πριν κοιμηθώ να διαβάζω λιγάκι για να χαλαρώσω από την ένταση της ημέρας και να συγκεντρώσω τη σκέψη μου πριν την προσευχή.

     Στο διάβασμα πέρυσι και φέτος, με βοήθησε πολύ ο θηλασμός, αφού οι ώρες που καθόμουν σε μια καρέκλα και θήλαζα ήταν πραγματικά ατέλειωτες! Κι αν θες να με βασανίσεις και να μου φύγει το μυαλό, απλά βάλε με σε μια καρέκλα να κάθομαι χωρίς να κάνω τίποτα! Βέβαια, έκανα κάτι, και μάλιστα πολύ σημαντικό, αλλά ο εγκέφαλος αδρανούσε!!! Ε, λοιπόν, το πόσα βιβλία διάβασα από πέρυσι το καλοκαίρι μέχρι φέτος το Σεπτέμβριο, δεν μπορώ να σας το περιγράψω! Α, το κατευχαριστήθηκα!!! Αλλά θα σας μιλήσω μόνο για τα 11 βιβλία που διάβασα μέσα στο 2014. Αυτά ήταν τα εξής:



Χρήσιμο, αλλά κυλούσε πολύ αργά για τα γούστα μου.



Μια καλή έμπνευση για τις συναδέλφους νηπιαγωγούς.



Τι να πω! Μικρό αλλά φανταστικό! Άλλωστε και μόνο το όνομα Γέρων Πορφύριος τα λέει όλα!!



Εγχειρίδιο γάμου του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου. Δεν υπάρχει τομέας που να μην τον περιλαμβάνει.



Φανταστικό βιβλίο. Με βοήθησε πάρα πολύ και κυρίως στη δουλειά. Βοήθησα πολλούς γονείς με τις πρακτικές συμβουλές που δίνει μέσα.



Το μόνο που δεν μου άρεσε. Δεν ήξερα από την αρχή περί τίνος πρόκειται. Περιλαμβάνει όλους τους χαιρετισμούς του Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου από κάθε εκδήλωση που ήταν παρών. Δεν με βοήθησε σε κάτι.



Πολύ καλό. Αλλά καλύτερα να το αγοράσει κανείς, λέει τόσα χρήσιμα πράγματα μέσα που θα χρειαστεί πολλές φορές να ανατρέξετε σε αυτό.



Το καλύτερο της χρονιάς! Αν και έχω διαβάσει πολλά βιβλία για το γάμο, αυτό έκανε τη διαφορά! Ήταν για μένα μεγάλη έμπνευση!



Υπέροχο, ειδικά για την υποφαινόμενη που έχει μαύρα μεσάνυχτα για τα αδέρφια γενικότερα.


Πολύ ωραίο, ειδικά για την υποφαινόμενη (είπαμε!)


(Είναι παλιό βιβλίο και στο διαδίκτυο το βρήκα μόνο σε τιμοκατάλογο)
Φανταστικό βιβλίο, αν πέσει στα χέρια σας σας το συνιστώ! Τα λέει πολύ όμορφα, αν και παλιό!!!

Ελπίζω και το 2015 να καταφέρω να διαβάσω τουλάχιστον μερικά βιβλία!

Εσάς ποια είναι η σχέση σας με τα βιβλία;
Διαβάσατε κάποιο βιβλίο μέσα στο 2014 που να το ξεχωρίσατε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips