Σάββατο 24 Μαΐου 2014

Τα αγαπημένα μου μοτίβα για κέντημα: οι πριγκίπισσες


     Σαν κοριτσάκι που είμαι, έχω μια αδυναμία στις πριγκίπισσες. Πόσο μάλλον στις πριγκίπισσες της Ντίσνεϊ! Αφού το καλοκαίρι έφτασε και τα χοντρά νήματα κρύφτηκαν στο βάθος της ντουλάπας, ήρθε η ώρα να ξεθάψουμε τα μισοτελειωμένα μας κεντήματα (εγώ προσωπικά έχω ένα σεντόνι που δε λέω να το τελειώσω, αν δείτε πόσο λίγο μου έχει μείνει, θα γελάτε), αλλά και να αρχίσουμε νέα και ολόφρεσκα, που θα μας συντροφεύουν τα δροσερά απογεύματα στο μπαλκόνι (εννοείται όταν κοιμάται το μωρό, οι βελόνες δεν αστειεύονται!) Φυσικά δεν ξεχνάω ποτέ να φτιάξω ένα ελληνικό καφεδάκι, απαραίτητη συντροφιά για να κάνω το εργόχειρό μου μερακλίδικο!!

     Εδώ σας παραθέτω μερικά από τα αγαπημένα μου μοτίβα, που ανακάλυψα ανάμεσα στα χιλιάδες, στη σελίδα http://www.my-cross-stitch-patterns.com/. Στις φίλες του κεντήματος τη συνιστώ ανεπιφύλακτα! Όμως, προσοχή! Μπορεί να σας πάρει ένα ολόκληρο καλοκαίρι μόνο για να ψαχουλεύετε μοτίβα εκεί μέσα! Τα μοτίβα είναι μετρητά και για κάθε γούστο! Απολαύστε!


 






 







 











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips