Τρίτη 8 Απριλίου 2014

Πώς να αποθηκεύσετε τα καπάκια των κατσαρολικών χωρίς να πιάνουν χώρο!




     Το σπίτι που μένω είναι μικρό. Κάθε μέρα, λοιπόν, προσπαθώ να σκεφτώ τρόπους για να αποθηκεύω τα πράγματά μας, καταλαμβάνοντας το μικρότερο δυνατό χώρο, αλλά και χωρίς να χρειάζεται να ξεσηκώσω τα ντουλάπια για να πάρω κάτι που θέλω! Στην αναζήτησή μου για λύσεις και ιδέες, με βοηθάει πολύ αυτή η εξαίσια ανακάλυψη, το Pinterest! Κάπου εκεί ανάμεσα στα πολλά, έπεσα πάνω σε μια καταπληκτική ιδέα, για το πως θα μπορούσα να αποθηκεύσω τα καπάκια των κατσαρολικών, τα οποία μου δημιουργούν μεγάλη ατσαλιά μέσα στα ντουλάπια.

Το μόνο που θα χρειαστείτε είναι αυτοκόλλητα πιαστράκια για τον τοίχο και ένα μολυβάκι. Φροντίστε τα πιαστράκια που θα πάρετε να είναι γερά, να τα έχετε δηλαδή δοκιμάσει και να ξέρετε ότι είναι αντοχής. Διαφορετικά θα ακούτε μέσα στη νύχτα τα καπάκια να πέφτουν ένα ένα και σας προειδοποιώ, δεν πέφτουν όλα μαζί! Θα σας κόψουνε το αίμα πολλές φορές (όπως καταλαβαίνετε είμαι παθούσα!). Τα καλύτερα είναι τα μεγάλα πλαστικά με το χοντρό γάντζο. Εγώ δεν τα βρήκα και χρησιμοποίησα μεταλλικά.




Το κόνσεπτ είναι πως αν κολλήσουμε πιαστράκια ανά δύο σε οποιαδήποτε κάθετη επιφάνεια (κατά προτίμηση στην εσωτερική μεριά της πόρτας του ντουλαπιού) με συγκεκριμένο τρόπο (που θα σας περιγράψω παρακάτω) μπορούν εκεί να βρουν τα καπάκια μια πρακτική θέση.

Υπολογίζουμε, λοιπόν, πόσα και ποια καπάκια χωράνε να στεριωθούν πάνω στην πόρτα του ντουλαπιού που μας ενδιαφέρει. Εγώ επέλεξα το ντουλάπι που αποθηκεύω τις κατσαρόλες μου. Βγάζω την κατσαρόλα, βγάζω και το καπάκι της!




Μετά από μερικές δοκιμές, κατέληξα ότι πάνω του χωράνε 4 από τα 5 βασικά μου καπάκια. Έτσι υπολόγισα που περίπου θα μπούνε τα πιαστράκια. Και το έκανα ως εξής:

Για κάθε καπάκι θα χρειαστώ 2 πιαστράκια. Πώς όμως να τα τοποθετήσω για να μπορέσουν να κρατηθούν; Τα πιαστράκια πρέπει να τοποθετηθούν το ένα απέναντι στο άλλο, με το γάντζο προς τα κάτω και 45 μοίρες στραμμένο προς τα έξω. Ξεκινήστε με το καπάκι που αποφασίσατε να βάλετε κάτω αριστερά στην πόρτα.

Κολλήστε το αριστερό πιαστράκι. Τοποθετήστε πάνω του το καπάκι και υπολογίστε που θα πρέπει να κολλήσετε το άλλο πιαστράκι, ώστε να στέκεται το καπάκι μόνο του. Κάντε μια μολυβιά. Κολλήστε και το άλλο πιαστράκι. Προβάρετε. ΠΡΟΣΟΧΗ! Πρέπει να είστε σίγουροι για τη θέση των γάντζων γιατί μετά θα είναι πολύ δύσκολο να τα ξεκολλήσετε και να τους αλλάξετε θέση! Ακόμη κι αν τα καταφέρετε, μη χρησιμοποιήσετε τον ίδιο γάντζο γιατί ενδέχεται να έχει μειωθεί η ικανότητα συγκράτησής του. Να πώς έδειχνε το δικό μου ντουλάπι.




Όπως βλέπετε, ο πορτοκαλί γάντζος μου ξέφυγε λίγο, αλλά εκεί έπρεπε να τον τοποθετήσω για να έρθει το καπάκι σε θέση που να μην εμποδίζει το ντουλάπι να κλείσει. Αν τύχει και σ' εσάς, μη στεναχωριέστε, όταν τοποθετηθούν τα καπάκια, λίγα πράγματα θα φαίνονται! Και για του λόγου το αληθές...




Δεν είναι καταπληκτικό; Θα έβαζα και στην άλλη πόρτα, αλλά έχω ήδη κολλήσει γαντζάκια για να κρεμάω τα γάντια και τα ποτηρόπανα!

ΠΡΟΣΟΧΗ! Τα πιαστράκια πρέπει να μείνουν 24 ώρες πάνω στην επιφάνεια, πριν τοποθετήσετε τα καπάκια! Έτσι, ασφαλίζονται και αντέχουν καλύτερα το βάρος.

Εσάς πώς σας φαίνεται η πατέντα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips