Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Σπιτικό limoncello!




     Πριν ένα μήνα η πεθερά μου μου έφερε μια τσάντα υπέροχα λεμόνια από κήπο.  Τι να τα έκανα τόσα πολλά; Αποφάσισα να φτιάξω limoncello. Γενικώς δεν είμαι φαν του λεμονιού, όμως ένα σπιτικό λικεράκι ποτέ δεν πάει χαμένο. Το βάζεις στα γλυκά να μοσχοβολήσουν και το κερνάς και σε έναν ξένο και ξεντροπιάζεσαι! "Εγώ το έφτιαξα, με τα χεράκια μου", θα λες και θα καμαρώνεις. Προκομμένο μου παιδί! Πάρε χαρτί και μολύβι και γράψε:

Υλικά:
  • 10 λεμόνια μεσαίου μεγέθους και ακέρωτα, ιδανικά από κήπο!
  • 1 λίτρο τσίπουρο (εγώ έβαλα του πεθερού μου) ή κάποιο άλλο διαφανές οινοπνευματώδες
  • 600 γρ. ζάχαρη λευκή κρυσταλλική
  • 1 λίτρο νερό εμφιαλωμένο

Πως το φτιάχνουμε:

  • Πλένουμε καλά τα λεμόνια και τα ξεφλουδίζουμε με το ξεφλουδιστήρι της πατάτας (έχει και πιο επίσημο όνομα;). Βάζουμε τις φλούδες στη γυάλα μαζί με το τσίπουρο. Το κλείνουμε πολύ καλά και το αφήνουμε σε σκιερό μέρος για 15 μέρες. Που και που το κουνάμε να ανακατεύονται τα αρώματα. 
  • Μετά από 15 μέρες (καλού κακού γράψε κάπου την ημερομηνία, ή έστω βάλε μια υπενθύμιση στο κινητό σου!) φτιάχνουμε ένα σιροπάκι βράζοντας τη ζάχαρη με το νερό για 2-3'. Το αφήνουμε να κρυώσει, το ανακατεύουμε με το τσίπουρο, παίρνουμε το ωραίο μας γυάλινο μπουκάλι (μη βάλεις την κρυστάλλινη καράφα, στο ψυγείο θα μπει) και το γεμίζουμε με το γλυκύτατο limoncello! 
Το λικεράκι μας σερβίρεται παγωμένο και μπορείτε να το διατηρήσετε και στην κατάψυξη, δεν παγώνει! Είναι εκπληκτικό χωνευτικό (σε περίπτωση που δε χωνεύετε κάποιον θα σας βοηθήσει!) οπότε το σερβίρετε και μετά φαγητού! Μπορείτε ακόμη να το φτιάξετε σαν μπομπονιέρα βάπτισης, γεμίζοντας μπουκαλάκια που θα βρείτε στο εμπόριο!

Επίσης, αποφύγετε να αντικαταστήσετε το τσίπουρο με κονιάκ, αλλοιώνεται το λεπτό άρωμα του λεμονιού! Μπορείτε, αν θέλετε, να χρησιμοποιήσετε οινόπνευμα 90 βαθμών, που το ζητάτε από το φαρμακοποιό σας ή μπορείτε να το βρείτε σε μεγάλα σούπερ μάρκετ! Άντε και καλή σας επιτυχία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips