Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

Νηστίσιμη καρυδόπιτα με ταχίνι



Σας στέλνω την κυριακάτικη καλημέρα μου με ένα πολύ νόστιμο και δυναμωτικό γλυκό για τη νηστεία!
Η συνταγή είναι του Στέλιου Παρλιάρου!

Υλικά:
  • 300 γρ. ταχίνι
  • 350 γρ. νερό
  • 400 γρ. άχνη ζάχαρη
  • 1 κ.σ. κακάο
  • 400 γρ. αλεύρι μαλακό
  • 40 γρ. μπέικιν πάουντερ
  • μια πρέζα αλάτι
  • 1 κ.σ. κανέλα
  • 200 γρ. καρύδια χοντροκομμένα
  • ελαιόλαδο και 50 γρ. ζάχαρη για τη φόρμα
Διαδικασία:
     Ανακατεύουμε πολύ καλά σε ένα βαθύ μπολ  το ταχίνι, το νερό και την άχνη με μια κουτάλα. Προσθέτουμε σταδιακά το κακάο, το αλεύρι και το μπέικιν και συνεχίζουμε το ανακάτεμα μέχρι να έχουμε ένα χυλό. Ρίχνουμε το αλάτι, την κανέλα και τα 200 γρ. καρύδια, ανακατεύοντας. 
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς. Λαδώνουμε ένα ταψί διαμέτρου 24 εκ. και πασπαλίζουμε με τη ζάχαρη. Γεμίζουμε με το μείγμα και ψήνουμε στο φούρνο για 30'. Χαμηλώνουμε στους 170 βαθμούς και συνεχίζουμε για άλλα 30'. Καταλαβαίνουμε αν είναι έτοιμο βυθίζοντας το μαχαίρι στο κέντρο του ταψιού. Αν η λάμα δε βγει καθαρή, αφήνουμε για λίγο ακόμη.

Καλή επιτυχία!

6 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία συνταγή, ήθελα να την καρφιτσώσω στο πίντερεστ αλλά δε μπόρεσα, γιατί κάποιο widget που χρησιμοποιείς πιθανότατα πετάει διαφημίσεις, δε θυμάμαι αν στο έχω ξαναγράψει, αλλά δες το γιατί είναι πολύ εωοχλητικό.Κάθε φορά που πατάω σε κάποιο σύνδεσμο μέσα στο μπλογκ σου πετάγονται διαφημιστικές σελίδες σε νέα καρτέλα ή νέο παράθυρο. Συνήθως έχω ενεργοποιημένο το addblock κι έτσι δεν έχω πρόβλημα, αλλά δεν το έχουν όλοι οι αναγνώστες.Είναι κρίμα γιατί το μπλογκ σου είναι πολύ αξιόλογο και χρήσιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινα μου σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!! Ναι μου το έχεις επισημάνει πάλι, το γνωρίζω αλλά δεν τα έχω καταφέρει να το βρω τι φταίει ως τώρα!! Περιμένω να αδειάσει ο ξαδερφός μου που ξέρει από αυτά και να ασχοληθεί λίγο με το θέμα! Σ' ευχαριστώ όμως για την επισήμανση!!! Όταν το φτιάξω θα σε ενημερώσω!!

      Διαγραφή
  2. εξαιρετικη συνταγη!οτι πρεπει γι αυτες τις μερες!ευχαριστω κοριτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips