Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

Ένα εύκολο γιακαδάκι!





     Στα εργόχειρα δεν είμαι καμιά έμπειρη, το αντίθετο μάλιστα αλλά δε διστάζω να καταπιάνομαι κι ο λόγος είναι ότι μου αρέσει πολύ!
     Σε διάφορα projects που ανεβάζω θα διαπιστώσετε και μόνοι σας πως κάνω απλά πραγματάκια και μάλιστα μου φεύγουν και μπόλικα... λαθάκια!!! Παρόλα αυτά μου αρέσει να τα μοιράζομαι μαζί σας και θα ήθελα κι εσείς να μου στέλνετε φώτος από δικά σας δημιουργηματάκια!!

     Πριν ένα μήνα έφτιαξα στην κουνιάδα μου έναν όμορφο γιακά για τη γιορτή της! Είχα άσπρο λεπτό ακρυλικό νήμα κι έτσι το έπλεξα με αυτό! Διάλεξα βελόνες Νο 8 και έπλεξα με το νήμα διπλό για να φύγει εύκολα και γρήγορα! Έριξα 40 πόντους και το έφτασα 60 εκ. μάκρος πλέκοντας μια καλή-μια ανάποδη! Ένωσα με μεγάλη βελόνα και με νήμα τις άκρες (μάλιστα για να φαίνεται πιο πλούσιο έραψα καλή με ανάποδη) και έτοιμο! Απλά, λιτά κι απέριττα και τόσο μέσα στη μόδα!











Πώς σας φαίνεται;


6 σχόλια:

  1. Πανέμορφο είναι!
    Θέλω κι εγώ να φτιάξω κάτι γρήγορο για την κουνιάδα η οποία 1η Γενάρη φεύγει μόνιμα για Λουξεμβούργο και νομίζω ο γιακάς αυτός είναι ότι πρέπει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφτιαξα κι εγώ για τη νονά μας στην Αγγλία ένα ίδιο και το τέλειωσα σε μισή ώρα! Πιστεύω είναι ιδανικό για δώρο!! Εύκολο και γρήγορο!!

      Διαγραφή
  2. Είναι πολύ όμορφο!
    ακόμα με βελόνες δεν έχω πολυασχοληθεί, αλλά τέτοια πλεκτά νομίζω πως προχωρούν πιο γρήγορα απ΄ότι αν τα πλέξεις το βελονάκι.

    καλή συνέχεια!

    φιλιά, Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως θα συμφωνήσω μαζί σου... με την προ"υπόθεση ότι χρησιμοποιείς μεγάλς βελόνες! Διαφορετικά... ούτε του χρόνου!!!

      Διαγραφή
  3. Πολυ ωραιο!!! Εγω εχω προσπαθει.πολλες φορες αλλα δεν το χω με.τις.βελονες τωρα.προαπαθω με βελονακι.αλλα.δν το κοβω να το μαθω !!! Ερχομαι απο.το λινκ παρτυ. Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips