Κυριακή 1 Απριλίου 2018

Τάδε Έφη... Σαμψωνάκος! Vol. 1



     Όπως θα προσέξετε όσοι έχετε διαβάσει τις ατάκες τις πεταλουδίτσας μου, ο σαμψωνάκος κινείται σε τελείως διαφορετικό μήκος κύματος!!! Αυτό που θα πει, θα είναι το πιο απρόβλεπτο και το πιο αστείο που μπορεί κανείς να φανταστεί! Εμένα πάντα με κάνει να γελάω και αυτή είναι και η χαρά του! Να βλέπει τους άλλους να γελούν!!! Και ιδού, η πρώτη ανάρτηση με τις ατάκες του τρίχρονου πια σαμψωνάκου μας!


(Αφού επέστρεψε από τη βόλτα με τον πατέρα του):
Μαμά! Πήγαμε μια βόλτα και αγοράσαμε χρήματα!


Εγώ: Φάτε το παγωτό σας γρήγορα πριν γίνει σούπα!
Πετ.: Εγώ τρώω γρήγορα τα παγωτά!
Σαμψ.: Εγώ τρώω γρήγορα τις σούπες!


Εγώ: Έλα να φάμε φακές!
Σαμψ.: Η κυρία μου είπε να φάω ένα μπισκότο χαμόγελο.
Εγώ: Ε καλά, θα σου δώσω μετά το φαγητό.
Σαμψ.: Η κυρία μου είπε να φάω το μπισκότο ΤΩΡΑ!


Σαμψ.: Μπαμπά, μια νύχτα με φεγγάρι πάει να πάρει την Ελλάδα!
Μπαμπάς: Ποιος πάει να πάρει την Ελλάδα;
Σαμψ.: Μια νύχτα με το φεγγάρι!


Εγώ: Τι θες να γίνεις όταν μεγαλώσεις;
Σαμψ.: Κροκόδειλος!!


(Προσπαθώντας να κατανοήσει τις διαφορές):
Σαμψ.: Οι μαμάδες έχουν φουσκωμένο στήθος, οι μπαμπάδες δεν έχουν φουσκωμένο στήθος!
Εγώ: Έχουν φουσκωμένο στήθος για να μπορούν να βγάλουν γάλα όταν κάνουν παιδάκι και να το θηλάσουν.
Σαμψ.: Ναι. Και μπισκότα!!! (ε ναι, γάλα χωρίς μπισκότα;)


Σαμψ.: Άμα πιούμε πολύ νερό θα μας έρθει εμετός!
Εγώ: Α ναι; Γιατί;
Σαμψ.: Γιατί, το νερό φέρνει βήχα!
Εγώ: Μάλιστα! Και ποιός στο είπε αυτό;
Σαμψ.: Ένας βήχας!!! Ο βήχας είναι πολύ γενναίος. Τρώει κρέας, μπισκότα, τυρί!


(Ρεμίξ):
Στη γη, στη γη να περπατήσει
και να μας, και να μας καλοκαρδίσει.
Και τον ετάιζε ψωμί κι αλάτι
για να κάνει πλάτη!


(Προσπαθώντας να ξεμπερδέψει τις χρονικές έννοιες):
Μπαμπά, κοίτα έξω! Έχει σήμερα!!!







3 σχόλια:

  1. Χαχαχα!!να τον χαιρεστε!!ειναι στην ιδια ηλικια με τη μικρή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει πολύ πλάκα αυή η περίοδος δε συμφωνείς; Άφθονο γέλιο!!! Καλή Ανάσταση!!!

      Διαγραφή
  2. Συμφωνώ απολυτα!!Χριστος Ανεστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips