Τετάρτη 18 Απριλίου 2018

Μυρωδιές και χρώματα από τη Μ. Εβδομάδα - 2018 Edition



      Φέτος, το Πάσχα μας επισκιάστηκε από ένα πολύ θλιβερό γεγονός για την οικογένεια μας: πέθανε η γιαγιά του άντρα μου, με την οποία είχαν μεγαλώσει μαζί στο χωριό και όλη η οικογένεια του ήταν πολύ δεμένη μαζί της.


     Έτσι, φέτος δε βάψαμε κόκκινα αυγά, δε σουβλίσαμε αρνί και δεν είχαμε χορούς και μουσικές. Παρόλα αυτά, την περάσαμε και φέτος στο χωριό, κατανυκτικά, κοντά στην εκκλησία, με τους συγγενείς του άντρα μου και φυσικά τα παιδιά απόλαυσαν παιχνίδι στη φύση παρέα με τη ζουζούνα ξαδερφούλα τους! Ελάτε να πάρετε μυρωδιές και χρώματα!


     Ενώ ήμουν ανάμεσα στο να φτιάξω ή να μη φτιάξω λαζαράκια φέτος, τελικά ανήμερα του Λαζάρου είπα "ας το κάνουμε"! Τα λαζαράκια είναι μια παράδοση που τηρούμε τα τελευταία 3 χρόνια και όπως βλέπετε, φέτος βελιτώσαμε την ανατομία και επίσης τα περισσότερα από αυτά τα έφτιαξε η πεταλουδίτσα μου μόνη της! Ο σαμψωνάκος πάλι, προτιμούσε να γεμίζει τα ζυμαράκια με σταφίδες! Δεν μπορώ να πω, το αποτέλεσμα ήταν πολύ γευστικό!!




Τη συνταγή για τα λαζαράκια μας θα τη βρείτε εδώ.

Για τη γιορτή του Λαζάρου ετοίμασα, επίσης, αυτή την εύκολη κατασκευή που μας έδειξε η Αλεξία από το ιστολόγιο Οικογένεια... μια γωνιά του Παραδείσου. Άρεσε πολύ στα παιδιά!




     Πολύ βασικό για εμάς ήταν να ετοιμάσουμε κάτι για τους νονούς μας. Επειδή το budget ήταν στενό, φτιάξαμε κάτι απλό: τσόχινα καλαθάκια με διακοσμητικά αυγουλάκια και νηστίσιμα cookies, τα οποία συνοδεύτηκαν με ζωγραφιές! Φέτος προσπάθησα να διατηρήσω απλά τα πράγματα και έτσι δεν ετοιμάσαμε πασχαλινές κάρτες!




Πέρα από αυτά, οι διακοπές των παιδιών από τα σχολεία περιελάμβαναν πασχαλινές κατασκευές, όπως αυτή με το καλάθι και τα αυγουλάκια από πηλό που ετοιμάσαμε για το blog του περιοδικού Familives (δείτε πως τα φτιάξαμε βήμα-βήμα εδώ)...




...Καθώς και ένα μικρότερο καλάθι στο οποίο χρησιμοποιήσαμε μια πιο απλή τεχνική (μάλλον του χρόνου θα σας τη δείξω!!)




     Με πηλό ετοιμάσαμε, επίσης, ένα σπασμένο αυγουλάκι για να μπει μέσα ένα χάρτινο κοτοπουλάκι και μερικά σοκολατένια αυγουλάκια. Την κατασκευούλα αυτή τη χαρίσαμε στην κυρία της πεταλουδίτσας μου (όχι σε εμένα, στην άλλη κυρία!)




Εννοείται ότι διαβάσαμε πολύ όπως πάντα!!!




Από τα δώρα των βαφτιστηριών! Τα συγκεκριμένα πήγαν στην προέφηβη βαφτιστήρα μου! Ελπίζω να τα χάρηκε!




Όσο για εμένα, με την ευκαιρία των διακοπών, ασχολήθηκα λίγο πιο εντατικά με τις ρουτίνες μου, ένας από τους στόχους μου για το 2018.





     Η διαμονή μας στο χωριό περιελάμβανε κλασικά στολισμό του Επιταφίου. Τα κορίτσια φέτος πολύ μάχιμα, άρπαξαν από την αρχή ένα σκαλοπατάκι και βάλθηκαν να στεριώνουν λουλούδια!! Φοβερές!!






3 γενιές, γιαγιά, θεία και κορίτσια να τιμούν την παράδοση
στολίζοντας τον Επιτάφιο!


Μου αρέσει όπως κάθε χρόνο! Ίσως επειδή βάλαμε κι εμείς το χέρι μας!




Και με την ευκαιρία που πήγαμε να περάσουμε κάτω από τον Επιτάφιο, ξεσαλώσαμε λίγο και στη διπλανή παιδική χαρά που εκείνη την ώρα ήταν άδεια!




Αλλά από τα πρωινά μας δεν έλειψαν και οι καλλιτεχνικές δημιουργίες κοντά στο τζάκι τις ημέρες με κρύο!




Μεγάλη Παρασκευή και σειρά είχε η Περιφορά. Βουρ όλοι μαζί κι εκεί!




Εννοείται πάντα τελευταίοι!

Ο σαμψωνάκος μετά του νονού!
Είναι υπέροχο που τον έχουμε στη ζωή μας!!


Λαμπάδα της πεταλουδίτσας, του σαμψωνάκου, του σχολείου και
μια εφεδρική που έφτιαξα.

Από το σπίτι της πεθεράς μου δε θα μπορούσε να λείπει το Χριστόψωμο, το οποίο φέτος έσπασε το ρεκόρ Γκίνες σε διαστάσεις! "Μπαμπάκι" που λένε!! Το ευχαριστηθήκαμε!




Η μαμά μου φυσικά να μου στέλνει φωτογραφίες από όλα τα καθέκαστα από τη Λιβαδειά, όπως τα αυγά που έβαψε! Tech maniac η γιαγιά!!!




     Και αφού πέρασε και αυτό το Πάσχα, μαζευτήκαμε σιγά σιγά σπιτάκι μας. Άδειασμα βαλίτσες, πλυντήρια, αλλαγές ντουλάπας αλλά και μια ευχάριστη επίσκεψη! Ο παππούς και η γιαγιά από τη Λιβαδειά ήρθαν για Σαββατοκύριακο! 


     Μαζί και οι δυο και μάλιστα με διαμονή, δεν είχε συμβεί ποτέ ξανά, γιατί όλα τα χρόνια είχαν τον παππού μας στο σπίτι, ο οποίος δεν έβλεπε και δεν τον άφηναν ποτέ μόνο (ναι, είχαμε και άλλη απώλεια νωρίτερα φέτος, τον πατέρα της μητέρας μου). Η χαρά των παιδιών που έμειναν τόσο οι παππούδες απερίγραπτη, το ίδιο και η δική μου!




Και τέλος το μπαλκονάκι μου, με περίμενε να πάρω τη θέση μου, να αγναντέψω με τα παιδιά, να πάρω δυνάμεις και να κάνω όνειρα! Όλα τα όμορφα έρχονται!




Χριστός Ανέστη!!!







Διαβάστε επίσης:
Μυρωδιές και χρώματα από τη Μ. Εβδομάδα - 2017 Edition
Μυρωδιές και χρώματα από τη Μ. Εβδομάδα - 2016 Edition
Άλλες αναρτήσεις σχετικές με το Πάσχα

8 σχόλια:

  1. συληπητηρια για τη γιαγια!
    υπεροχες οι κατασκευες σας. κ του χρονου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν το πιστευω!Ποσα κοινά!Οταν σχολιασα στο instagram δεν ειχα διαβασει αυτο το post!Λυπαμαι για την απωλεια σας!Ακριβως το ιδιο ζησαμε κι εμείς τελος της περασμενης χρονιας και σε καταλαβαινω απόλυτα.Πολυ ομορφες οι φωτογραφίες απο το Πασχα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συλλυπητήρια και σ'εσάς για την απώλεια σας! Οι οικογένειες με μεγάλους ανθρώπους τα έχουν αυτά δυστυχώς κάποια στιγμή...

      Διαγραφή
  3. ζωη σε σας.να ζησετε να την θυμοσαστε..ολα τα κανατε τελειααααααααααα ....η ενωμενη οικογενεια εχει σημασια στις γιορτες κ σεις θα εισασταν πιο πολυ φανταζομαι μετα το θλιβερο γεγονος.........ο επιταφιος υπεροχος μ αρεσουν 2-3 χρωματα το πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε Σοφία μου! Τα περάσαμε όλα όλοι μαζί και αυτό πάντα είναι δύναμη για μια οικογένεια. Ο Επιτάφιος μας είναι κάθε χρόνο στα ίδια περίπου χρώματα, λίγο τις λεπτομέρειες στο σχέδιο αλλάζουν!

      Διαγραφή
  4. Τα συλληπητήρια για τη γιαγιά σας...να είστε γεροί και του χρόνου πάλι όλα να τα κάνετε τόσο όμορφα όπως και φέτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Λευκοθέα μου!! Να είστε κι εσείς όλοι καλά και του χρόνου με υγεία και χαρές!

      Διαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips