Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2017

DIY κάπα Elsa Frozen - ό,τι πιο εύκολο έχω φτιάξει!!



Πριν λίγες ημέρες σας έδειξα πώς έφτιαξα για την πεταλουδίτσα μου μια κάπα Anna Frozen με ένα από τα δυο υφάσματα που βρήκα στο συρτάρι μου και ταίριαζαν ακριβώς στο Frozen κλίμα!! 




Σήμερα θα σας δείξω την κάπα Elsa, η οποία είναι ό,τι πιο εύκολο έχω φτιάξει, βέβαια με βοήθησε και το ίδιο το ύφασμα! Ελάτε να τα δούμε όλα από την αρχή!




Υλικά που χρησιμοποίησα
  • Άσπρο ρετάλι από κουρτίνα, διαστάσεων 125x140 εκ. (ΥxM)
  • Λάστιχο
  • Ψαλίδι
  • Άσπρη κλωστή
  • Ραπτομηχανή

Πώς την έφτιαξα
1. Κανονικά το πρώτο βήμα είναι να καρικώσετε (ζιγκ ζαγκ γαζί περιμετρικά για να μην ξεφτίσει το ύφασμα). Αλλά το δικό μου ρετάλι δεν ξεφτίζει!!! Το προσπέρασα αυτό το βήμα.


2. Κανονικά το δεύτερο βήμα είναι να διπλώσετε τη μια πλευρά και να γαζώσετε ένα τούνελ. Αλλά το δικό μου ρετάλι κουρτίνας είχε τούνελ από μόνο του!! Το προσπέρασα και αυτό.




3. Πήρα ένα κομμάτι λάστιχο, μήκους περίπου ενός μέτρου και με τη βοήθεια μια παραμάνας, το πέρασα μέσα από το τούνελ.


4. Τώρα αυτό το βήμα είναι πολύ σημαντικό (και δεν το προσπέρασα). Παρατηρήστε την κάπα της Έλσας.




     Δεν ξεκινάει από το λαιμό αλλά από τα πλαϊνά του στήθους!!! Είναι, όμως, πολύ εύκολο να στερεώσετε μια κάπα στο ύψος του στήθους!!




     Πήρα το λάστιχο (στο οποίο είχα περάσει την κάπα) και το τοποθέτησα στην πλάτη της πεταλουδίτσας μου, πέρασα τις άκρες κάτω από τις μασχάλες της και τις ένωσα με το χέρι μου πίσω από το λαιμό της. Θα δείτε ότι έτσι η κάπα ξεκινάει από το ύψος του στήθους και δεν θα φοβάστε μήπως σας πέσουν οι τιράντες, αφού αυτές θα ενώνονται στο σβέρκο!




5. Το μόνο που τελικά έκανα στη ραπτομηχανή, είναι να γαζώσω τις δυο άκρες του λάστιχου εκεί που τις υπολόγισα (με ζιγκ-ζαγκ γαζί και πολλά μπρος-πίσω) και να κόψω το λάστιχο που περίσσευε!!




 Η κάπα είναι έτοιμη!!! Και τη φοραει ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!




     Εδώ μπορείτε να δείτε και μια διαφορετική εκδοχή Elsa κάπας, που μας παρουσίασε η Μαρία στο blog της Beauty Harmony. Μάλιστα, η δική της εκδοχή δε χρειάζεται καν ραπτομηχανή και είναι και πολύ εντυπωσιακή!!


     Η επόμενη και τελευταία προς το παρόν ανάρτηση σχετική με μεταμφιέσεις και θεατρικό παιχνίδι, θα είναι αγορίστικη και εξίσου πανεύκολη!!! Μείνετε συντονισμένες!!


Καλή επιτυχία!!

8 σχόλια:

  1. Τι ωραια κατασκευη.εχεις δικιο για την καπα οτι ξεκιναει στο συγκεκριμενο σημειο.Αναμενω την αγοριστικη δημιουργια γιατι το κατιτις τους θελουν και αυτα.Ευχαριστω για την αναφορα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κι εγώ Μαρία μου!! Την έκανα έτσι για να έχει και λίγη πρωτοτυπία! Όντως και τα αγόρια θέλουν τα δικά τους!

      Διαγραφή
  2. εμείς οι αγορομάνες...προσπερνάμε και περιμένουμε την επόμενη ανάρτηση!!χα,χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι μην ασχολείστε εσείς με αυτά! Περιμένετε, θα ξετρελαθείτε!

      Διαγραφή
  3. Κι εγώ θα τη φόραγα όλη την ώρα την κάπα!! Τί όμορφη που βγήκε και πόσο χαίρομαι που τα παιδιά διασκεδάζουν τόσο πολύ με αυτές τις απλές μεταμφιέσεις που όμως κάνουν τη διαφορά!! Σχετικά με τη θερμομονωτική βάτα καλύτερα επικοινώνησε με τη Γεωργία από το keywoman sews μιας και στα σχόλια γράφει ότι μπορείς να βρεις πλέον κι εδώ αυτό το υλικό. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ευγενία μου!! Όσο για τη βάτα, θα ρωτήσω και στο μαγαζί της γειτονιάς να δω τι θα μου πει η μοδίστρα!!

      Διαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips