Κυριακή 3 Απριλίου 2016

Τα βιβλία του Μαρτίου 2016!



     Πέρασε κι αυτός ο μήνας ταχύτατα, χωρίς να καταλάβουμε πότε μπήκε καλά καλά! Μια με τα γενέθλια του σαμψωνάκου μου, μια που ήταν άρρωστα τα μικρά, μια με τα ξενύχτια... βγήκαμε εκτός προγράμματος! Η εβδομάδα αυτή ήταν εβδομάδα ξεκούρασης και από την επόμενη θα μπούμε και πάλι στο κανονικό μας πρόγραμμα, Θεού θέλοντος και καιρού επιτρέποντος! Αλλά σας έπιασα με τη φλυαρία μου! Να τα βιβλία που μας κράτησαν συντροφιά το Μάρτιο, τα οποία ήταν υπέροχα!

1. Ντενεκεδούπολη, Ευγενία Φακίνου, εκδ. Κέδρος




     "Εγώ ο ήλιος, που τόσα έχουν δει τα μάτια μου..." ξεκινάει η αφήγηση του κλασικού πλέον αυτού βιβλίου, το οποίο αξιοποιούμε κάθε χρονιά στις 17 Νοέμβρη και μάλιστα πέρυσι η καλή μου συνάδελφος το έπαιξε όλο κουκλοθέατρο στα παιδιά μόνη της!! Τα ντενεκεδάκια που ήταν πεταμένα σε ένα σκουπιδότοπο και δεν είχαν τίποτα δικό τους, μαζεύτηκαν και έφτιαξαν μια πόλη, που την ονόμασαν "Ντενεκεδούπολη". Τα περνούσαν πολύ όμορφα, ώσπου μια μέρα εμφανίστηκε ο Λαδένιος, ένας μεγάλος ντενεκές λαδιού.

- Ήρθα από πολύ μακριά, για να σας κυβερνήσω.
- Εμείς δε σε θέλουμε. 
- Δε σας ρώτησα αν με θέλετε! Είμαι πιο μεγάλος και κάνω ό,τι θέλω!

     Και κάπως έτσι έβαλαν στο σβέρκο τους έναν κυβερνήτη με το ζόρι! Σας θυμίζει κάτι από την ιστορία της Ελλάδας; Εμένα πολλά και διαφορετικά!!! Σαν να λέμε, ολόκληρη την ιστορία της!!!

     Η κόρη μου ξετρελάθηκε με αυτό το βιβλίο, αν και ήταν λίγο μεγάλο το κείμενο και δυσανάλογο με τις εικόνες. Εμένα με κούραζε να της το διαβάζω ολόκληρο, ειδικά τις πρώτες μέρες που το ήθελε μεσημέρι βράδυ!!! Αλλά τι να κάνουμε, μητρικές υποχρεώσεις!!!


2. Το σποράκι ταξιδεύει, Eric Carle, εκδ. Καλειδοσκόπιο




     Μα πόσα βιβλία έχει γράψει αυτός ο Eric Carle τέλος πάντων; Και όλα να τα αγαπάμε;;; Ένα μικρό σποράκι ξεκινάει το ταξίδι του μαζί με άλλα σποράκια. Το ταξίδι είναι πολύ δύσκολο, καθώς ο άνεμος τα παρασέρνει πάνω από ερήμους, θάλασσες και βουνά. Θα τα καταφέρει να ριζώσει και να ανθίσει, μαζί με αυτόν και οι συνταξιδιώτες του; Όπως πάντα η εικονογράφηση ονειρεμένη, μιλήσαμε και για τον κύκλο ζωής των λουλουδιών και με την ευκαιρία φυτέψαμε και φακίτσες!! Σας το προτείνω, θα σας ξετρελάνει!!


3. Τι θα πει "παιδί"; Beatrice Alemagna, εκδ. Κόκκινο






     Από τη στιγμή που είδα στο εξώφυλλο αυτή την υπέροχη εικονογράφηση, ήξερα πως θα είναι ένα πανέμορφο βιβλίο. Τι θα πει "παιδί"; Τα παιδιά κλαίνε γιατί ένα βότσαλο πέφτει στο νερό, γιατί νυστάζουν, γιατί είναι σκοτεινά... Τα παιδιά θέλουν να τα προσέχεις με τα μάτια ορθάνοιχτα... Αυτό το βιβλίο σίγουρα θα έχει πολλά περισσότερα να πει σε ένα μεγαλύτερο παιδί, αλλά είπε πολλά και σ' εμένα την ίδια! Μας θυμίζει όλα αυτά που απαρτίζουν την παιδική ψυχή: την απλότητα, τον ενθουσιασμό, την αγνότητα, την απέραντη αγάπη!


Η επιλογή της μαμάς




     Αυτό το μήνα δεν έπιασα κανονικό βιβλίο στα χέρια μου, εκτός από την Κλίμακα που διαβάζω τα πρωινά, αλλά και το πρωινό μου πρόγραμμα δεν πήγε και πολύ καλά αυτό το μήνα! Με τα μικρά άρρωστα αλλάξαν οι προτεραιότητες και είναι σημαντικό να προσαρμοζόμαστε στις περιστάσεις! Ασχολήθηκα με τα μικρά αλλά και με το να ξεκουράζομαι όσο μπορώ, γιατί με τη γκρίνια τους και τα ξενύχτια τους τέντωσα η μάνα! Ξεκίνησα, όμως, κατά το θηλασμό, να διαβάζω ένα νέο e-book, το "How to Save Money at Home: A Room-by-Room Guide to Cut Spending" της Kim Parsell. Αν και είμαι ακόμη στην αρχή, με έχει ενθουσιάσει και φαίνεται πολλά υποσχόμενο!! Η γυναίκα φαίνεται να κατέχει πολύ καλά το θέμα της οικονομίας! Ανυπομονώ για τη συνέχεια!!


Εσείς ποια βιβλία διαβάσατε το Μάρτιο;
Έχετε κάποιο να μας προτείνετε;

4 σχόλια:

  1. Άσε, ο μήνας πέρασε πάααααρα πολύ γρήγορα και για μένα! Σε ευχαριστούμε για τις προτάσεις. Ειδικά η τελευταία περί οικονομίας ακούγεται πολύ ενδιαφέρουσα! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνουμε... οι υποχρεώσεις κάνουν τις μέρες να μοιάζουν με ώρες! Να είσαι καλά Ευγενία μου!

      Διαγραφή
  2. Αγαπημένη Ντενεκεδούπολη.ποσο διδακτικά βιβλία κατα την γνώμη μου.εχω αγοράσει όλα τα βιβλία της ίδιας σειράς.τα λατρεύουν οι κόρες μου.τα διαβάζουμε και τα ξανα διαβάζουμε συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips