Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

Τα βιβλία του Ιανουαρίου 2016!



     Ο Ιανουάριος ήταν ένας πολύ γεμάτος μήνας! Τα βιβλία μας το απαραίτητο εφόδιο για απασχόληση και συντροφιά!! Να τι διαβάσαμε το μήνα που μας πέρασε!!


1. Θέλω μια αγκαλιά, Τζον Ρόου, εκδ. Πατάκης




     Το μικρό σκαντζοχοιράκι παρακαλά να του δώσουν μια αγκαλιά! Μάταια... κανείς δε θέλει να αγκαλιάσει ένα αγκαθωτό ζωάκι... Τι θράσος και μόνο να ζητάει κάτι τέτοιο! Μα δεν καταλαβαίνει ότι είναι επικίνδυνος;... Ώσπου... συναντάει έναν κροκόδειλο που ζητάει κάποιον να του δώσει ένα φιλάκι!

     Μας άρεσε πολύ το βιβλίο αυτό, είναι τόσο τρυφερό!! Η εικονογράφηση είναι πολύ τρυφερή! Ένα μωρό σκαντζοχοιράκι με πάνα και με πελώρια μάτια ανοίγει τα χεράκια του... Σου έρχεται να μπεις μέσα στο βιβλίο και να το ζουπίξεις!! Έχει γίνει η ατάκα μας, σε ανύποπτες στιγμές λέμε η μία στην άλλη "μπορώ παρακαλώ να έχω μια αγκαλίτσα;" και τότε η άλλη τρέχει να ικανοποιήσει το παραπονιάρικο αίτημα!!!


2. Ο καλύτερός μου φίλος, Hans Wilhelm, εκδ. Σύγχρονοι Ορίζοντες




     Αρχικά δεν ήθελα να το πάρουμε, επειδή έχει πολύ κείμενο, αλλά αφού η κόρη μου επέμενε, σκέφτηκα ότι ίσως θα μπορούσα να κόψω από την αφήγηση. Δε χρειάστηκε όμως! Ο προσηλωμένος ακροατής ρούφηξε την κάθε λέξη!! Ο Άκης και ο Βλάσης είναι δυο παπάκια, το ένα ζει στο αγρόκτημα και το άλλον στη λίμνη. Ο Άκης και η οικογένειά του δεν ξέρουν να πετάνε, ο Βλάσης όμως ξέρει πολύ καλά. Μια μέρα, ο Βλάσης λέει στον Άκη πως θα φύγει με την οικογένειά του για φθινόπωρο. Τι στεναχώρια. Ο Άκης, όμως, ζητάει από το φίλο του να του μάθει να πετάει για να τον επισκεφθεί μια μέρα! Πράγματι, ο Άκης τα καταφέρνει! Πώς θα πάει, όμως, χωρίς την οικογένειά του μέχρι το Βλάση; Οι δικοί του με χαρά του ζητούν να τους κάνει μαθήματα πτήσης για να πάνε όλοι μαζί πετώντας!

     Κι αυτό το βιβλιαράκι μας άρεσε πολύ! Η ιστορία του είναι ολοκληρωμένη, πολύ όμορφη και διδάσκει το παιδί πολλά πράγματα: Την αξία τόσο της φιλίας όσο και της οικογένειας, πως η αγάπη δε χάνεται με την απόσταση και πως είναι καλό, αντί να μοιρολατρούμε, να αξιοποιούμε το χρόνο μας όταν δεν μπορούμε να κάνουμε αυτό που θέλουμε. Μπράβο πεταλουδίτσα, καλή επιλογή!!


3. Το μικρό βιβλίο των καλών τρόπων, Κριστίν Κουαρό, εκδ. Μεταίχμιο



     Αυτό το βιβλίο το ήξερα ήδη από το νηπιαγωγείο. Πραγματικά υπέροχο!! Απλό και άμεσο, ειδικά για τις μικρές ηλικίες όπως της κόρης μου. Εντάξει, δεν αναλύει ολόκληρο το Σαβουάρ Βιβρ (αν και τώρα που το σκέφτομαι θα ήθελα πολύ να το διαβάσω, ίσως το ζητήσω την επόμενη φορά) αλλά λέει πέντε βασικά πράγματα για να μην είναι το παιδάκι μας γαϊδουράκι. Το "ευχαριστώ", "παρακαλώ" και "συγνώμη", την παραχώρηση της θέσης μας σε κάποιον που έχει μεγαλύτερη ανάγκη για να καθίσει, τη βοήθεια σε κάποιον που δεν μπορεί και άλλα.

     Μικρό σχετικά, εικονογραφημένο με ζωάκια (γι' αυτό και της κέντρισε αρχικά το ενδιαφέρον), μεγάλες, καθαρές εικόνες και λίγα λόγια. Το είχαμε δανειστεί ξανά πριν αρχίσω τις αναρτήσεις με τα βιβλία, πρέπει να ήταν τότε περίπου ενάμισι έτους!


     Τα παρακάτω βιβλία τα δανειστήκαμε για λίγες μόνο ημέρες, μιας και δεν κάλυψαν σε βάθος χρόνου τις αναγνωστικές μας ανάγκες και από μεριάς μου δεν είχα αρκετό χρόνο να αφιερώσω ώστε να απλοποιήσω κάποια από αυτά για την πεταλουδίτσα μου!!




4. Φροντίζω το σώμα μου, Hewitt Sally, εκδ. Σαββάλας

     Ευκολοδιάβαστο και κατανοητό βιβλίο, το οποίο μιλάει για τη φροντίδα του σώματος, το μπάνιο, τα μικρόβια κλπ. Δεν έχει σκίτσα, αλλά αληθινές φωτογραφίες, κάτι το οποίο το καθιστά μοναδικά ελκυστικό! Δεν αναλύει πράγματα, πιο πολύ προσπαθεί να μάθει στα παιδιά βασικές καλές συνήθειες, όπως το πλύσιμο των χεριών, το βούρτσισμα των δοντιών κ.α. Μας άρεσε και το διαβάσαμε αρκετά, παρόλο που το κρατήσαμε λίγες μέρες. Θα ήθελα στο μέλλον να το δανειστούμε πάλι.


5. Ο Πομελό μεγαλώνει, Ramona Badescu, εκδ. Κόκκινο

     Η αποτυχία του μήνα!! Μα τι βιβλίο ήταν αυτό; Όταν το διαλέξαμε μου είχε δώσει τελείως διαφορετική εντύπωση! Ο Πομελό, ένα αγνώστου ταυτότητος ζώο, μεγαλώνει και του βγαίνουν τα ψυχολογικά... Εμείς τι φταίμε να τα διαβάσουμε;;;; Στην κόρη μου άρεσε, αλλά στην κόρη μου και Καρλ Γιουνγκ να της διαβάσεις, πάλι θα της αρέσει (τουλάχιστον την πρώτη φορά)!!! Δεν σας το προτείνω, εκτός αν έχετε τίποτε αναπάντητα ψυχολογικά ερωτήματα να αιωρούνται στο σπίτι σας!!


6. Exraordinary Everyday Photography, Brenda Tharp & Jed Manwaring

     Μου άρεσε τόσο πολύ! Λήψεις καθημερινών θεμάτων, αλλά με μια οπτική πολύ πρωτότυπη!! Το διαβάσαμε με χαρά κι εγώ ξέκλεβα και διάβαζα και λίγο το κείμενο, το οποίο είναι πολύ ενδιαφέρον, ειδικά για κάποιον που είναι blogger!! Μακάρι να είχαμε το χρόνο να το διαβάζαμε ξανά, ήταν μια πολύ όμορφη εμπειρία που μας κέντρισε και τις δύο!!


Οι επιλογή της μαμάς

     Είναι από την αγγλική εγκυκλοπαίδεια, αλλά μεταφρασμένο, ήταν προσφορά μαζί με εφημερίδα! Δεν πήρα άλλο από τη σειρά, αλλά ό,τι έχει να κάνει με ψυχολογία με ιντριγκάρει!! Το βιβλιαράκι αυτό είναι τόσο απλά γραμμένο και μου φώτισε πολλές πλευρές της ανθρώπινης ψυχολογίας! Δεν το έχω τελειώσει ακόμη και δε βλέπω να το τελειώνω σύντομα, αν και είναι μικρό, γιατί έχω πιάσει ένα νέο project στο βελονάκι, το οποίο θα σας παρουσιάσω μόλις το τελειώσω, λογικά την επόμενη εβδομάδα!!


Εσείς ποια βιβλία διαβάσατε τον Ιανουάριο;
Έχετε να μας προτείνετε κάτι από αυτά;

6 σχόλια:

  1. Πολύ μου άρεσε αυτό με το σκαντζοχοιράκι! Καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι από τα αγαπημένα της!! Και μπορώ να σου πω πως μας βοήθησε σε μια μικρή φοβία που είχε, ότι το βράδυ θα έρθει στα κάγκελα της κούνιας ένας κροκόδειλος! Κάθε βράδυ που μου το λέει, της απαντάω: "μην ξεχάσεις να του δώσεις ένα φιλάκι"!

      Διαγραφή
  2. Τί ωραια σειρά αναρτήσεων! Ευχαριστουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο ενθαρρυντικό ήταν το σχόλιό σου!! Σκεφτόμουν να τις καταργήσω τις αναρτήσεις αυτές, επειδή δεν έβλεπα μεγάλη ανταπόκριση!! Σ' ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
    2. Αχ πολύ χαιρομαι! Μην τις καταργήσεις, ειναι πολύτιμες. Παντα αναρωτιέμαι όταν βλεπω ένα βιβλίο αν αξίζει & εσύ μας το έχεις έτοιμο στο πιάτο :)) Φιλιά!!!

      Διαγραφή
    3. Χαίρομαι όταν είμαι χρήσιμη! Τα φιλιά μου!!

      Διαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips