Σάββατο 27 Ιουνίου 2015

Πρακτικό pin cushion από ένα βάζο Nutella!!!


 


     Το περίεργο σε αυτή την ανάρτηση είναι πώς βρέθηκε βάζο από Nutella στο σπίτι των Μερεντοφάγων!!!! Η πρακτική αυτή κατασκευή αφενός έχει ένα όμορφο μαξιλαράκι για να καρφώνω τις καρφίτσες μου όταν δουλεύω, αφετέρου μέσα στο βαζάκι μπορούν να μπουν κουμπιά, καρφίτσες, καρούλια και ό,τι άλλο φανταστείτε! Γι' αυτό μου άρεσε τόσο πολύ, κάνει δυο δουλειές στη συσκευασία του ενός!!! Ορίστε λοιπόν πως το έφτιαξα!

Υλικά που χρησιμοποίησα:
  • Ένα βάζο από Nutella
  • Ένα κομμάτι ύφασμα
  • Λίγο υλικό γεμίσματος
  • Χάρακα
  • Μαρκαδοράκι
  • Πιστόλι σιλικόνης
  • Βελόνα και κλωστή

Πώς το έφτιαξα

1. Μέτρησα με το χάρακα τη διάμετρο του καπακιού. Σχεδίασα στο ύφασμα έναν κύκλο με διπλάσια διάτρο και τον έκοψα.






2. Με κλωστή ίδιου χρώματος πέρασα το ύφασμα περιμετρικά. Έπειτα, τοποτέτησα στο κέντρο του υφάσματος το γέμισμα. Τράβηξα την κλωστή και το ύφασμα σούρωσε και αγκάλιασε το γέμισμα. Έγινε σαν μαξιλαράκι!

3. Έραψα τις άκρες μεταξύ τους για να στερεώσω το ύφασμα.

4. Έβαλα σιλικόνη σε όλη την επιφάνεια του καπακιού και πάτησα πολύ καλά το μαξιλαράκι πάνω του, με το ραμμένο μέρος προς τα κάτω.






5. Γέμισα με κουμπιά το βαζάκι μου, το έκλεισα σφιχτά (μην τυχόν και πέσει σε λάθος χέρια) και έτοιμο!!!!!!

Το έφτιαξα 20' πριν κοιμηθώ! Σούπερ γρήγορο και εύκολο! Δοκιμάστε το!




Copyrighted.com Registered & Protected 
SF7T-GV78-O7TJ-VJ73



Διαβάστε ακόμη: 

17 σχόλια:

  1. Τι ωραία ιδέα!! Εύκολο και γρήγορο! Λατρεύω τέτοιου είδους ιδέες.
    Καλές Δημιουργίες !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια ιδέα. Θέλω να φτιάξω κάτι αντιστοιχω όμως να καρφιτσωνω βελονες.Κατι σαν το μαξιλαρακι που έβαλες επάνω στο νουτελοκουτι σου... (χαχα).πες μου την γνώμη σου να το κάνω με ύφασμα η με νήμα και βελονάκι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω ότι το ύφασμα θα σε βολέψει περισσότερο, επειδή καρφώνεται πιο εύκολα και κρατάει τις βελόνες πιο σταθερές! Αν, όμως χρησιμοποιούσες νήμα, θα σου πρότεινα να χρησιμοποιήσεις λεπτό νήμα και μικρό βελονάκι! Οι μεγάλες τρύπες πιστεύω πως δεν θα σε βολέψουν! Καλές δημιουργίες!!

      Διαγραφή
  3. Wow!!!! Τόσο γρήγορο μα τόσο χρήσιμο. Μπράβο για την ιδέα και την εκτέλεση. Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα τι όμορφο, εύκολο και πρακτικό! Πολλά μπράβο! Φιλιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλειο, τέλειο!!! Έχω φτιάξει κι εγώ ένα ανάλογο και είναι σούπερ πρακτικό. Αποθηκεύω τα μασουράκια της ραπτομηχανής στο βαζάκι και δεν χάνονται ποτέ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία η ιδέα με τα μασουράκια! Εγώ τα βάζω στη θηκούλα της ραπτομηχανής!

      Διαγραφή
  6. ω, πολύ ωραία ιδέα! ευχαριστούμε!
    θα το φτιάξω και εγώ, τώρα που άρχισα επιτέλους το ράψιμο

    αντί για σιλικόνη, επειδή δεν έχω, λέω να δοκιμάσω με ατλακόλ

    φιλιά πολλά
    Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξία μου η ατλακόλ πιστεύω θα σε βολέψει, είναι κι αυτή γερή κόλλα και δε θα φαίνεται, αν σου ξεφύγει πουθενά! Εμένα βλέπεις η σιλικόνη φαίνεται λιγάκι!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips