Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

Quiet book: η πρώτη μου προσπάθεια! Vol. 1



     Είδατε τι κάνει το Pinterest; Από τη μέρα που ανακάλυψα τα quiet books, έβαλα σκοπό να φτιάξω κι εγώ ένα. Ο λόγος απλός, είναι ΥΠΕΡΟΧΑ! Τι είναι όμως το quiet book; Είναι ένα βιβλίο φτιαγμένο από ύφασμα, συνήθως τσόχα (εξ' ου και το "Quiet", τα φύλλα του είναι αθόρυβα), το οποίο απευθύνεται σε παιδιά και περιέχει κατά κύριο λόγο δραστηριότητες λεπτής κινητικότητας, μνήμης κλπ. Είναι ιδανικό για βρέφη έως και παιδιά Δημοτικού, αναλόγως με τις δραστηριότητες που μπορεί να περιέχει. Μερικές από αυτές είναι:


  • Διάφορες σκηνές με παράθυρα που ανοίγουν
  • Δέσιμο ενός παπουτσιού ή φιόγκου
  • Τρίλιζα
  • Παιχνίδια μνήμης
  • Μαγνητικά παιχνίδια, όπως ψάρεμα
  • Δημιουργία χτενισμάτων με κοκαλάκια πάνω σε υφασμάτινο κοριτσάκι
  • Συμβολικό παιχνίδι με πάνινες κούκλες, που κινούνται μέσα σε πάνινα δωμάτια
  • Αντιστοίχιση χρωμάτων και σχημάτων
  • Οτιδήποτε άλλο μπορείτε να φανταστείτε


      Έτσι, λοιπόν, έφτιαξα έναν πίνακα στο Pinterest και έπιασα να ψαχουλεύω το θέμα για πολύ καιρό. Ό,τι έβρισκα και μου άρεσε, το καρφίτσωνα! Mόλις το πλήρωμα του χρόνου έφτασε, καταπιάστηκα με τη δημιουργία ενός τέτοιου βιβλίου, με την προοπτική να απασχολείται η κόρη μου περισσότερο στο τραπέζι, όταν βγαίνουμε για να πάμε κάπου έξω να καθίσουμε. Έβγαλα όλα τα παλιά ρούχα που έχω για κόψιμο και όλα τα μπιχλιμπίδια, κουμπιά, ματάκια, διακοσμητικά από μπομπονιέρες... Το εγχείρημα ήταν χρονοβόρο με δυο μικρά παιδιά μέσα στο σπίτι, γι' αυτό αφενός έχετε να ακούσετε νέα μου τόσες μέρες, αφετέρου δεν έκατσα να κοιτάξω λεπτομέρειες - με ενδιέφερε απλά να το τελειώσω! Για να το κάνω ακόμη πιο εύκολα και γρήγορα, χρησιμοποίησα σχεδόν αποκλειστικά πιστόλι σιλικόνης για να το συναρμολογήσω, αφού το γάζωμα θα μου έπαιρνε πολύ χρόνο!! Γάζωσα μόνο το σπιτάκι και τη ντουλάπα, κι αυτά επειδή δεν είχε φτάσει ακόμη στα χέρια μου η σιλικόνη! Ορίστε τι έφτιαξα!!


Εξώφυλλο: Τα λουλουδάκια




Τα λουλουδάκια τα έκοψα από ένα παλιό μου νυχτικό! Μου άρεσαν πολύ για εξώφυλλο!!

Σελίδα 1: Η φωτογραφική μηχανή




Ο φακός ανοίγει και εμφανίζεται όλη η οικογένεια!


Σελίδα 2: Το σπιτάκι




Εδώ χρησιμοποίησα ό,τι υφάσματα είχα. Προτίμησα το τζιν για τα παράθυρα και την πόρτα επειδή είναι πιο σταθερό ύφασμα. Μέσα έβαλα φωτογραφίες από εμάς, τις οποίες εκτύπωσα σε ασπρόμαυρο εκτυπωτή, πλαστικοποίησα και τις τοποθέτησα με χριτς χρατς, οπότε να μπορώ να τις αφαιρέσω σε περίπτωση που θελήσω να πλύνω το βιβλίο. Το λουλουδάκι το πήρα από παλιό κιτρινισμένο τραπεζομάντηλο.


Σελίδα 3: Η μαϊμού






Η κόρη μου βουρτσίζει τα δόντια της, αλλά ήθελα να το μάθει και με εικόνα, τον τρόπο που το κάνουμε σωστά. Θα κάνει εξάσκηση στα δόντια της μαϊμούς!!


Σελίδα 4: Το λιβάδι






Τι κρύβεται πίσω από το ψηλό χορτάρι; Πεταλουδίτσες και λουλουδάκια περιμένουν να τα ανακαλύψει η μικρούλα μου!


Σελίδα 5: Η μηλιά





Ποιός θα μαζέψει τα μηλαράκια για να τα βάλει στο καλάθι;


Σελίδα 6: Το αριθμητήριο





Μπορεί να ξέρει να μετρά ως το 10, αλλά γιατί να μην εξοικειωθεί και με τα νούμερα και την ποσότητα που τους αντιστοιχεί! Ένα αριθμητήριο είναι ό,τι χρειάζεται! Έβαλα έξτρα σιλικόνη για να ενώσω τα κομμάτια, για να είναι όσο πιο ασφαλές γίνεται με όλες αυτές τις χάντρες. Και πάλι, όμως, θα χρειαστεί επιτήρηση!!

Δείτε εδώ και το άλλο μισό βιβλίο!!




Eδώ μπορείτε να δείτε το σχετικό πίνακά μου στο Pinterest και να πάρετε κι εσείς ιδέες!




Πώς σας φαίνεται;

22 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο!!!! Μπράβο...!
    Φαντάζομαι ξετρελάθηκε η μικρή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Άντζι μου! Και το δικό σου είναι υπέροχο! Της μικρής δεν της το έδωσα ακόμη, το κρατάω για όταν θα βγούμε!!

      Διαγραφή
  2. παρα πολύ ωραιο μπραβο !!!σκέφτομαι κι εγω να φτιαξω για τις ανηψουλες μου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Σου προτείνω να φτιάξεις, είναι πολύ ευχάριστη η διαδικασία! Να το βλέπεις να παίρνει ζωή!

      Διαγραφή
  3. Τέλειο!!! Πάρα πολύ χρήσιμο και η αξία του ανεκτίμητη αφού είναι φτιαγμένο από τα χεράκια σας και με τις δικές σας πινελιές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου ελπίζω να το χαρεί όσο χάρηκα κι εγώ τη δημιουργία του!!

      Διαγραφή
  4. Εξαιρετικό! μου άρεσε πολύ! Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο σου! Το έκανες πάρα πολύ όμορφο. Αναμένω και το άλλο μισό.Καλό τριήμερο
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παρα πολυ ομορφο το έκανες! Και το σημαντικό είναι οτι έχει τα χρωματα, τα σχεδια και τα παιχνίδια που θέλεις εσύ! Καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!! Ναι είναι θετικό που τι προσαρμόζεις στα γούστα και τις ανάγκες του κάθε παιδιού!!

      Διαγραφή
  7. Τι υπεροχο!!! Θα φτιαξω και εγω ενα καποια στιγμη της μικρης μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάρα πολύ ωραίο μπράβο!! Σκέφτομαι τελευταία αν μετά του μαϊμούδιου που έφτιαξα, φτιάξω και ένα της τσιχλοφουσκας!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου το έχεις ανεβάσει στο blog; Αν ναι, σε παρακαλώ να μου αφήσεις το λινκ για να το προσθέσω στην ανάρτηση!

      Διαγραφή
  9. καταπληκτική δουλειά!!! να σε ρωτήσω, ολα αυτα που ειναι στο εξωφυλλο και στις σελιδες ειναι κολλημενα με κολλα σιλικονης ή τα εραψες; γινεται και χωρις ραψιμο να κανουμε το βιβλιαρακι; ευχαριστω πολυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ilianna σε ευχαριστώ πολύ! Στο εξώφυλλο τα έχω κολλήσει όλα με σιλικόνη. Γίνεται να φτιάξεις quiet book εξ ολοκλήρου με σιλικόνη, αλλά δεν θα μπορείς να το πλύνεις με άνεση, από την άποψη ότι μπορεί να σου ξεκολλήσει σε κάποια σημεία. Γι' αυτό εγώ τα έραψα τα περισσότερα, αν και μέχρι σήμερα δεν έχει χρειαστεί νε το πλύνω!

      Διαγραφή
  10. ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΣ ΔΙΝΕΤΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips