Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

Ματιά στην εβδομάδα μου #3: τα μαγειρέματα, το ροζ κουτί και η Κυριακή στο χωριό!



     Την εβδομάδα που μας πέρασε (πλην της Κυριακής) την έφαγα στο σπίτι... Κυριολεκτικά την έφαγα, αφού το έριξα στη μαγειρική!!! Ορίστε τι νέο έφτιαξα:



Πατατοσαλάτα με ψητά λαχανικά.


Λουκουμάδες με σάλτσα σοκολάτας.
    Από τις φωτογραφίες λείπει "το νοστιμότερο κοτόπουλο στη γάστρα", αλλά την επόμενη εβδομάδα που θα το ξαναφτιάξω, θα σας τραβήξω και μια αναμνηστική! Τις συνταγές θα σας τις ανεβάσω μέσα στην εβδομάδα!

   Αυτή την εβδομάδα παραγγείλαμε από το ίντερνετ ένα πακέτο με πραγματάκια που θα χρειαστούμε για το μαιευτήριο! Έψαξα πολύ από που θα τα παραγγείλω, επειδή ήθελα να πετύχω την καλύτερη τιμή. Απογοητεύτηκα σύντομα, όμως, αφού τα περισσότερα online φαρμακεία δεν είχαν όλα αυτά που ζητούσα. Στην αναζήτησή μου έπεσα πάνω στη σελίδα "Ο Φαρμακοποιός Μου". Στάθηκα πολύ τυχερή! Βρήκα Pampers με 14 λεπτά την πάνα και δώρο μωρομάντηλα (κανονικά χρησιμοποιούμε Babylino αλλά όταν η μεγάλη μου ήταν νεογέννητο, τα Pampers είχαν λιγότερες διαρροές, γι' αυτό τα προτιμήσαμε για αρχή και στο μικρό)! Με τις κρέμες Apivita που παρήγγειλα (οι παλιές... πάλιωσαν υπερβολικά) κέρδισα 20 ευρώ! Με αγορές των 100€, συνολικά εξοικονόμησα 35€! Και επειδή η παραγγελία ήταν μεγάλη, είχα δωρεάν μεταφορικά και δώρο επιπλέον σαμπουάν και αφρόλουτρο Παπουτσάνης και έξτρα δειγματάκια!!! Τι χαρά!!! Τι χαράααα!!!


     Και αφού έλαβα και τακτοποίησα το πακέτο, μου έμεινε ένα πολύ ωραίο και γερό κουτί. Μα κρίμα είναι να αφήσει κανείς τέτοιο κουτί να πάει χαμένο (ειδικά αν έχει μανία με τα κουτιά)! Τι να το έκανα, τι να το έκανα; Μα δεν πήγαινε πουθενά το μυαλό μου. Ρώτησα τελικά τον άντρα μου κι αυτός, ως συνήθως, είχε μια γνώμη να μου πει! "Να το κρατήσουμε για να βάζουμε τα βιβλία της μικρής!" Τι εξαιρετική ιδέα!

     Η αλήθεια είναι πως τα βιβλία της τα είχαμε έως τώρα στη βιβλιοθήκη μας. Κάθε φορά που ήθελε ένα βιβλίο (πάαααρα πολύ συχνά) μας τραβολογούσε να τις το κατεβάσουμε και μετά από ένα λεπτό άαααντε πάλι να τις το ανεβάσουμε και να τις κατεβάσουμε το "νάνι" ή το "παπαπα". Επομένως, η ιδέα της αυτονομίας όσον αφορά τη βιβλιοθήκη μου φάνηκε πολύ καλή.

     Αλλά δεν ήθελα και να μείνει έτσι, ξερό, με τη φίρμα πάνω του! Γι' αυτό, το έντυσα με λουλουδένιο αυτοκόλλητο, το οποίο μου είχε ξεμείνει από τότε που έντυσα τα ράφια της ντουλάπας της. Να πως ήταν πριν και πως έγινε μετά:


Το πριν...



Το μετά...


Πολύ όμορφα τακτοποιημένα, έτσι; Να πως έγινε αφού το χρησιμοποίησε η κόρη μου:


Το λίγο πιο μετά!!!


     Το κουτί το έχω πάνω στον καναπέ για να μη σκύβω κάθε τρεις και λίγο και να μαζεύω (πλέον έχω γίνει σαν φάλαινα, το να σκύψω θεωρείται Mission Impossible, μη σας πω για το να ξανασηκωθώ). Κάθε πρωί, λοιπόν, ο φωστήρας μου, καβαλάει τον καναπέ, βγάζει έξω και απλώνει όοοολα τα βιβλία, τα περνάει όοοοολα μια ανάγνωση και μετά τα παρατάει και πάει να παίξει με τα κουζινικά. Α, εκεί δεν έχω παράπονο. Τα κουζινικά της τα μαζεύει πολύ ωραία!

     Μη με κατηγορήσετε ότι δεν προσπαθώ να τη μάθω να μαζεύει. Απλώς, όποτε αρχίζουμε να μαζεύουμε τα βιβλία, ανακαλύπτει ένα παραμύθι που θέλει πολύ να το διαβάσει εκείνη τη στιγμή!!! Και μετά το μετανιώνει και τα ξαναβγάζει όλα έξω, μήπως έχασε κανένα κόμμα και από τα υπόλοιπα!!! Τουλάχιστον, το κουτί είναι πολύ όμορφο!

     Μιας και ήρθαν και οι κρέμες μου μαζί με την παραγγελία, αποφάσισα να κάνω κούρα ομορφιάς, που είχα πολύ καιρό να κάνω (χάνεται στα βάθη των αιώνων). Έπλυνα το προσωπάκι μου με το ήπιο σαπουνάκι μου, έβαλα τους ατμούς μου, το σπιτικό πίλινγκ μου (τη συνταγή θα τη βρείτε εδώ), τη σπιτική μάσκα μου με γιαούρτι και μέλι (αυτή τη συνταγή θα τη βρείτε εδώ) και τις Apivita κρεμούλες μου!!! Η διαφορά ήταν μεγάλη, αλλά μεγαλύτερη ήταν η διαφορά στην ψυχολογία μου! Ναι, έκανα κάτι αποκλειστικά για εμένα!

     Ένα e-mail που με έκανε πολύ χαρούμενη, ήταν το ενημερωτικό της σελίδας Freebies Greece. Αυτή την εβδομάδα είχε ζουμί η υπόθεση. Χάρη σε αυτό, παρήγγειλα δωρεάν δείγμα υποσέντονου (θα μου χρειαστεί για το κόψιμο της πάνας) και παιδικών e-book, έλαβα κουπόνι για δωρεάν δείγματα φακών επαφής και περιμένω δείγματα της παιδικής σειράς Weleda! Όσες μένετε Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα βρείτε πολλά περισσότερα που ίσως σας ενδιαφέρουν!

     Η εβδομάδα μου έκλεισε πολύ όμορφα, με μια βόλτα για ψήφο στο χωριό. Το χωριό του άντρα μου είναι σχετικά κοντά στο σπίτι μας και πάντα είναι όμορφα όταν μπορούμε και πηγαίνουμε. Η κόρη μου το διασκεδάζει πολύ όταν ο παππούς την πηγαίνει να δει τις κοτούλες και τα σκυλάκια! Η γιαγιά, από την άλλη, της έχει πάντα έτοιμη μια μακαρονόπιτα για να φάει μετά από την ξενάγηση (ή και πριν από αυτή).


Η Κυριακή από το παραθύρι μου...


Ο καιρός ήταν καλοκαιρινός την Κυριακή, είχα όμως και το φόβο του κατακλυσμού, αφού πίσω από το βουνό αχνοφαινόταν ο τυφώνας Κατρίνα...


Η διαδρομή θυμίζει καλοκαίρι!

Ο τυφώνας καραδοκεί...

Περνώντας δίπλα από τη γέφυρα Ρίου-Αντιρίου. Οι μπουλντόζες μάχονται
 και τις Κυριακές για χάρη της Ιονίας Οδού (και των εκλογών).

     Τελικά, ο ήλιος δεν μας άφησε! Πήγαμε τη βολτίτσα μας στην πλατεία του χωριού, ψηφίσαμε (σε καλό να μας βγει), φάγαμε τις μπριζόλες μας (στο τζάκι εννοείται, μερακλού η πεθερά), ρίξαμε κι έναν ύπνο στο φρέσκο αέρα της εξοχής και επιστρέψαμε ανανεωμένοι! 


Η πλατεία του χωριού.


     Το βράδυ σήκωνε ταινία! Τα κανάλια ήταν στον εκλογικό τους κόσμο κι εμείς τον αγνοήσαμε και είδαμε στον υπολογιστή την ταινία "Alexander and the terrible, horrible, no good, very bad day". Αν είστε μανούλες σας τη συνιστώ!!!! Θα βρείτε πολλές ομοιότητες με πρόσωπα και καταστάσεις! Ορίστε και το τρέιλερ!




     Κλείνοντας, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας το κείμενο "Οι 15 μεγαλύτερες διαφορές μεταξύ πρώτου και δεύτερου παιδιού" που με συγκίνησε και με έκανε να γελάσω! 

Φιλιά και καλή εβδομάδα!!!

8 σχόλια:

  1. Ενα βραβείο από μένα στο κορίτσι μάλαμα, με όλη μου την αγάπη για τις όμορφες στιγμές που μοιράζεσαι μαζί μας
    http://lolmomsworld.blogspot.gr/2015/01/liebster-lol-moms-world-10-blogs.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τούλα μου σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο και για τα καλά σου λόγια!!!

      Διαγραφή
  2. Με το καλό το μωράκι σας!!!!

    όλα πανέμορφα, οι φωτο και σίγουρα οι γεύσεις, είσαι πολύ χρυσοχέρα

    πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες σου, θα τα έχω υπ΄όψιν. και εγώ βολεύτηκα πολύ με ηλεκτρονικές παραγγελίες.

    φιλιά
    Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξία μου σε ευχαριστώ για τα πολύ ευγενικά σου σχόλια!!!

      Χαίρομαι που σου φάνηκαν χρήσιμες οι πληροφορίες! Θα ήθελα να δοκιμάσω και ηλεκτρονικές παραγγελίες από σελίδες του εξωτερικού!

      Σε ευχαριστώ που πέρασες!

      Διαγραφή
  3. Μου αρέσουν πολύ οι τελευταίες σου αναρτήσεις που ασχολούνται
    ταυτόχρονα με τόσα θέματα!
    Μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση η οργάνωσή σου όσον αφορά
    λύσεις οικονομίας για το καθετί...
    Πολύ γλυκό μου μέσα σε όλα είναι σαν να κάνεις και ένα pregnancy update...Είναι πάντα τα πιο ευχάριστα νέα..

    Καλό υπόλοιπο εγκυμοσυνης....
    Αναμένω την ανάρτηση της επόμενης εβδομάδας.!

    καλό βράδυ!!.






    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ που με κατέκλυσες με αυτό το όμορφο σχόλιό σου!!! Σίγουρα ξέρεις πως να κάνεις τον άλλον να νιώθει όμορφα!!!

      Σε ευχαριστώ πολύ για αυτή την υπέροχη ανατροφοδότηση και ενθάρρυνση που μου δίνεις!!!

      Διαγραφή
  4. Κορίτσι σου έχω πει πόσο πολύ μου αρέσουν αυτού του είδους οι αναρτήσεις σου ε;;; Και για μίαν ακόμη φορά...και ας έχω καταντήσει γραφική...αλλά με προκαλείς....πού είναι οι φωτό;;; να σε καμαρώσω ως φάλαινα;;; να δω την μικρή ζουζούνα χωρίς φίλτρο μπροστά;;;;φιλάκιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευαγγελία μου χαίρομαι που σου αρέσουν! Τις φώτο σου τις έχω στείλει... Δεν τις έλαβες;;; Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips