Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

Καλό Πάσχα και καλή φόρτιση!



     Έχω μερικές μέρες, που πάω να γράψω κι ενώ έχω ένα σωρό ιδέες, μόλις ξεκινάω και γράφω λίγο, φρενάρω. Δεν έχω αντοχές... νιώθω κουρασμένη, εξαντλημένη! Πρέπει να φροντίσω τον εαυτό μου λίγο περισσότερο, να πάρω δυνάμεις, αλλά με μωρό παιδί στο σπίτι, μου είναι αρκετά δύσκολο! Δεν έχω δυνάμεις να πάρω δυνάμεις! Όπως λέει κι ο γέροντας Παΐσιος: "μπορώ δεν μπορώ, πρέπει να μπορώ!" Ελπίζω αυτές τις μέρες που θα πάω στην πατρίδα, να ξεκουραστώ, λίγο έστω! Το έχω τόσο ανάγκη! Λίγη φόρτιση θέλω!!....
Σας αποχαιρετώ λοιπόν για Πάσχα, σας εύχομαι Καλή Ανάσταση και καλή ανάταση! Μακάρι όλες να γεμίσουμε λίγο τις μπαταρίες μας, σε όλους τους τομείς!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips