Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Τρόποι καλής συμπεριφοράς στο δρόμο


1. Παραμένω ήρεμος και νηφάλιος κάθε στιγμή που κινούμαι στο δρόμο.
2. Διατηρώ την ψυχραιμία μου σε περιπτώσεις κινδύνου.
3. Συγχωρώ τα λάθη των υπόλοιπων οδηγών και δεν προσπαθώ να εκδικηθώ.
4. Παραμένω ευγενικός και διαλακτικός, ακόμη και όταν με προσβάλλουν.
5. Σέβομαι τους υπόλοιπους οδηγούς και δεν τους προκαλώ σε καταστάσεις ανταγωνισμού.
6. Χρησιμοποιώ τους προβολείς και την κόρνα μόνο όταν είναι απόλυτα αναγκαίο για την ασφάλειά μου και την ασφάλεια των υπόλοιπων χρηστών του δρόμου.
7. Συμμορφώνομαι με τις σημάνσεις και τηρώ ευλαβικά τον Κ.Ο.Κ.
8. Παρκάρω μόνο στα προκαθορισμένα σημεία και σε καμία περίπτωση στο πεζοδρόμιο ή σε διάβαση πεζών.
9. Σέβομαι την προτεραιότητα των υπόλοιπων οδηγών και πεζών, δεν προσπερνώ από δεξιά ή από τη λωρίδα έκτακτης ανάγκης.
10. Παραχωρώ την προτεραιότητά μου σέ άλλον οδηγό ή πεζό, όταν αυτός δυσκολεύεται να κινηθεί, αλλά μόνο αφού βεβαιωθώ ότι άπό την πράξη αυτή δεν βάζω τον ίδιο, τους υπόλοιπυς χρήστες και τον εαυτό μου σε κίνδυνο.
11. Δεν οδηγώ, όταν έχω καταναλώσει αλκοόλ ή είμαι κουρασμένος.
12. Χρησιμοποιώ Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και αποφεύγω τις άσκοπες μετακινήσεις με το ιδιωτικής χρήσης όχημά μου.

 Πηγή: Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας "Παύλος Μυλωνάς"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips